Inte en dagbok

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltid lika svårt att komma på en passande rubrik. Men jag får inte riktigt se detta som en dagbok helt och hållet för det blir inte bra.
Men jag vill ändå dela med mig av mina framsteg. Inom flera områden i livet. Sakta men säkert går det.

Ettrig?
Jo det är givetvis min tolkning att ts ofta blir arg av kritik-isch. Har följt tråden sedan starten.

Önskar inget sidospår på det här, tack.
Kritik-ish är väl en underdrift. Men vad jag menar är hur du pepprar på med frågor med en energinivå som verkar sådär en tio gånger högre än karamelldrottningens just nu. Jag skulle också bara orka garva till slut om det var mig du var på.

Kritik-ish är väl en underdrift. Men vad jag menar är hur du pepprar på med frågor med en energinivå som verkar sådär en tio gånger högre än karamelldrottningens just nu. Jag skulle också bara orka garva till slut om det var mig du var på.
Räkna mina frågor de senaste dygnen och räkna andras frågor de senaste dygnen. Känns som att du hugger lite skevt...men det är förstås också min tolkning.

Ja precis. Jag har den inte så ofta numer. Föredrar helt klar morgon- och förmiddagar framför kvällen. Inte för att jag är världens hurtbulle då heller men 😅
Okej, om det bara är någon gång under en blå måne går det kanske... men du kan väl sätta alarm och knalla ut i pyjamas? Eller blir det värre då? :)
Annars känner jag väl att medan du har pytteliten unge och lider av sömnbrist kanske ni kan lägga om schemat så att du kan sova när hon sover? Jag skulle personligen inte gnöla över det ett par månader. .

Hur har mötet gått?
Det var som en mental förlossning.
Jobbigt. Jag hade nog förväntat mig och förberett mig på vad jag skulle säga och inte. Men berättade mer. Berättade om det senaste fast jag skäms så mycket. Men blir ju fel också om jag ska låsas vara lite bättre än vad jag är.
Han ville att jag skulle kontakta någon mer enhet. Vårdcentralen. Men jag är så tveksam vad de kan göra där. Vilket jag också sa men får prova och se vad VC säger.
Och går det inte där skulle jag kontakta någonting annat som jag nu inte minns vad det hette. Beroende-nånting tror jag.
Känns som detta kommer bli massa jobb.
Är redan helt slut 😂

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Mamma
  • Vägskäl
  • Ofrivillig ensamhet
  • Alkohol

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok