Inte Shakespeare och inte Richard III under parkeringen (Ulvlek)

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Myrten
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 922
  • Visningar Visningar 14 873

Bukefalos 30 år!

Jag fattar inte varför fio Är god men släpper henne för tillfället. @LenaH som jag tolkar är god.

Då återstår (förutom min egen roll) 3 spelare.

Jag har ingen aning om något känner jag men om
det finns en spelare jag tror på just nu så väljer jag att samla rösterna.

Mirtai röstar på Hedinn
Mirtai röstar på Asko

Jag fattar inte varför fio Är god men släpper henne för tillfället. @LenaH som jag tolkar är god.

Då återstår (förutom min egen roll) 3 spelare.

Jag har ingen aning om något känner jag men om
det finns en spelare jag tror på just nu så väljer jag att samla rösterna.

Mirtai röstar på Hedinn
Mirtai röstar på Asko
Men om du är god, varför röstar @Hedinn@Asko ?
Nån kommer ju ändra eller så är Hedinn ensam levande i lyan?

:arghh:

Jag kan inte ens få fram ett röstinlägg här knappt utan det blir mest på sannolikhetsprinciperna där sannolikheten att Lena är god är hyfsat stor och så ska det vara en till. Jag tycker q som god borde plockat upp den infon som finns istället för att ifrågasätta varje stavelse men jag vet att det kan vara svårt om man sitter med noll info. Så jag kommer inte rösta på Q i denna lynch.

Jag får absolut inget grepp om @Asko och hon har inte varit aktiv sedan i förmiddags och inte svarat på några av frågorna jag ställt till henne så jag avvaktar med henne så länge

Jag har inte riktigt något att ta på när det gäller @Hedinn och @Mirtai för dom har varit sjukt anonyma i denna leken, men jag tycker inte dom har bidragit till mer än att Hedinn fick mig att rösta ut Elo. Men denna röstning kommer baseras helt på sannolikheten och för mig är det sannolikt att det är Hedinn och Mirtai som sitter i lyan och att antingen Q eller Asko är ledarvarg så

fio röstar på Hedinn
fio röstar på Mirtai

Men om du är god, varför röstar @Hedinn@Asko ?
Nån kommer ju ändra eller så är Hedinn ensam levande i lyan?

:arghh:
Eller så är inte Hedinn i lyan 🤷‍♀️

Du poängterade det hela i alla fall, och jag köper din teori, jag upplever att du försöker åtminstone.

Mirtai blev jag mer fundersam till nu dock, som bara direkt av kopierar dig utan att över huvud taget tänka själv?

DL 5
17:00 Hedinn röstar på qitis
17:00 Hedinn röstar på Asko
17:09 LenaH röstar på Hedinn
17:09 LenaH röstar på Asko
17:19 Mirtai röstar på Hedinn
17:19 Mirtai röstar på Asko
17:25 Fio röstar på Hedinn
17:25 Fio röstar på Mirtai

Asko 3
Qitis 1
Hedinn 3
Mirtai 1

Jag kan inte ens få fram ett röstinlägg här knappt utan det blir mest på sannolikhetsprinciperna där sannolikheten att Lena är god är hyfsat stor och så ska det vara en till. Jag tycker q som god borde plockat upp den infon som finns istället för att ifrågasätta varje stavelse men jag vet att det kan vara svårt om man sitter med noll info. Så jag kommer inte rösta på Q i denna lynch.

Jag får absolut inget grepp om @Asko och hon har inte varit aktiv sedan i förmiddags och inte svarat på några av frågorna jag ställt till henne så jag avvaktar med henne så länge

Jag har inte riktigt något att ta på när det gäller @Hedinn och @Mirtai för dom har varit sjukt anonyma i denna leken, men jag tycker inte dom har bidragit till mer än att Hedinn fick mig att rösta ut Elo. Men denna röstning kommer baseras helt på sannolikheten och för mig är det sannolikt att det är Hedinn och Mirtai som sitter i lyan och att antingen Q eller Asko är ledarvarg så

fio röstar på Hedinn
fio röstar på Mirtai
Men du har ju misstänkt qitis genom hela leken? Bara häromdagen sa du själv att du borde stått fast vid din röst på qitis (i den DL där jag röstade på qitis, för övrigt). Att hävda att det var jag som fick dig att ändra var väl att ta i, jag snappade upp något jag tyckte var märkligt.

Men du har ju misstänkt qitis genom hela leken? Bara häromdagen sa du själv att du borde stått fast vid din röst på qitis (i den DL där jag röstade på qitis, för övrigt). Att hävda att det var jag som fick dig att ändra var väl att ta i, jag snappade upp något jag tyckte var märkligt.
Jag vet, jag har banne mig bara onda på listan och ingen god eller bara goda och ingen ond. Problemet med att alla specialroller är uppätna och lynchade är att vi inte har någon info mer än sannolikheter.

Dessutom blir det mer intressant om rösterna sprids lite så får vi se vad som händer helt enkelt eftersom jag bara är säker på en enda person.

Tre stycken har röstat på mig. Ska ni ha qitis som god så är det åtminstone en ond som röstat på mig. Just sayin’.

Qitis röstade ut ängeln, och majoriteten hade valt henne i lyan enligt obligatoriska frågan. Snackar vi sannolikhet och ”det som ser ut som en ulv osv”…

Tre stycken har röstat på mig. Ska ni ha qitis som god så är det åtminstone en ond som röstat på mig. Just sayin’.

Qitis röstade ut ängeln, och majoriteten hade valt henne i lyan enligt obligatoriska frågan. Snackar vi sannolikhet och ”det som ser ut som en ulv osv”…
Sant, men jag skulle snarare ändra från Mirtai isåfall.

Jag vill gärna rösta på @qitis för hon känns mer ond än någon annan. :D

Jag ska rida nu men jag får ju titta in här varje kvart för att se om alla har röstat då eftersom vi inte har en tid.

Jag ska rida nu men jag får ju titta in här varje kvart för att se om alla har röstat då eftersom vi inte har en tid.

Nej, rid i lugn och ro!

DL ÄR NU KL 21!

Detta att ha DL tidigare var bara en idé från oss LLs för ibland blir det så att alla röstar tidigt och så får man vänta en hel dag ändå. Nu har inte alla röstat tidigt så nu kör vi 21 så ni (och vi) inte behöver sitta och passa.

Nej, rid i lugn och ro!

DL ÄR NU KL 21!

Detta att ha DL tidigare var bara en idé från oss LLs för ibland blir det så att alla röstar tidigt och så får man vänta en hel dag ändå. Nu har inte alla röstat tidigt så nu kör vi 21 så ni (och vi) inte behöver sitta och passa.
Det kräver att deltagarna har fattat nånting... 🙈😁

Liknande trådar

• Jag går och fiskar (Ulvlek)
  • Marknad i byn (Ulvlek)
  • Spelet om väljarna (ulvlek)
  • *Ulvlek* Ronja Rövardotter

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur