Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag säger detta rakt ut då det är sista kvällen, jag har tänkt att @LenaH är hovnarren!@Asko läs detta inlägg från Lena och titta sedan i röstlistan från DL1 där Lena var med och röstade ut ulven Mada. Hovnarren som inte vet någons roll kan ju ändå tänka att ja där finns 2 goda som röstat ut en ulv och kan skicka kronan till någon av dom eftersom det är säkrast. Ponera att Lena fick kronan (eftersom Niyama dog) och gå till punkt nr 3 och lägg i hop 2 och 2. Hovnarren är ju kvar i leken och vet vem denna skickade kronan till från början. Detta är alltså tillvägagången jag tror.
Nu vet vi inte vem som har kronan men jag hoppas ju att den är hos en god så vi har utslagsröst.
DL1 21:00
00:34 Blacksmithfarm röstar på LenaH
18:25 Ceta röstar på qitis
18:46 Emtherlia röstar på Madalisto
18:53 Sryoqwe röstar på Niyama
18:55 bollen_ röstar på Blacksmithfarm
19:01 Elo röstar på Ceta
20:51 fio röstar på bollen
20:55 Madalitso röstar på LenaH
20:56 LenaH röstar på bollen_
20:58 Niyama röstar på Madalitso
20:59 Mirtai röstar på fio
20:59 Qitis röstar på Sryoqwe
21:00 LenaH ändrar röst till Madalitso
21:00 Hedinn röstar på Sryoqwe
LenaH 2
qitis 1
Madalitso 3
Niyama 1
Blacksmithfarm 1
Ceta 1
bollen 1
fio 1
Sryoqwe 2
TackNej, rid i lugn och ro!
DL ÄR NU KL 21!
Detta att ha DL tidigare var bara en idé från oss LLs för ibland blir det så att alla röstar tidigt och så får man vänta en hel dag ändå. Nu har inte alla röstat tidigt så nu kör vi 21 så ni (och vi) inte behöver sitta och passa.
Sista kvällen eller inte - ond/godförklarande av spelare måste backas upp med teorier för att inte bryta mot hintningsregeln.Jaha, blev lite överraskad över rösterna på migmen samtidigt känner jag mig lättad, då slipper jag sitta ikväll och rösta genom hela kvällen då leken ska avslutas ikväll på ett eller annat sätt
![]()
Undrade först vad som bröt mot hintningsregeln i inlägget du citerade, men du kanske menade inlägg #782?Sista kvällen eller inte - ond/godförklarande av spelare måste backas upp med teorier för att inte bryta mot hintningsregeln.
Hmmm, eller är detta en ond som försöker flyta med? Dvs det är Hedinn och Mirtai som är onda?Jag fattar inte varför fio Är god men släpper henne för tillfället. @LenaH som jag tolkar är god.
Då återstår (förutom min egen roll) 3 spelare.
Jag har ingen aning om något känner jag men om
det finns en spelare jag tror på just nu så väljer jag att samla rösterna.
Mirtai röstar på Hedinn
Mirtai röstar på Asko
Jag menar inlägget jag citerar, det är därför jag citerar det. Om du tidigare har teoriat om det du skriver där kan du citera eller hänvisa.Undrade först vad som bröt mot hintningsregeln i inlägget du citerade, men du kanske menade inlägg #782?
Uppfattat! Bara jag som är usel på hintar och föredrar att folk skriver saker rakt ut![]()
![]()
Okejokej, jag ändrar mig stup i kvarten och känner mig blind. Jag kan meddela att man inte ska lägga någon vikt på mina röster då jag inte har någon koll alls.Hmmm, eller är detta en ond som försöker flyta med? Dvs det är Hedinn och Mirtai som är onda?![]()
Förlåt men jag förstår inte hur det kan vara en hintning? Oavsett om jag är god eller ond så tycker jag detsamma, samt att leken blir över ikväll då ni sagt att ni kommer ha flera DL på samma kväll? Vad var en hintning så att jag vet att jag inte gör samma sak igen?Jag menar inlägget jag citerar, det är därför jag citerar det. Om du tidigare har teoriat om det du skriver där kan du citera eller hänvisa.
Fast jag tycker verkligen vi ska försöka samla rösterna om det nu står 3-3. Så jag valde att följa den som jag mest tror är godOkejokej, jag ändrar mig stup i kvarten och känner mig blind. Jag kan meddela att man inte ska lägga någon vikt på mina röster då jag inte har någon koll alls.
Men vill rösta för att få saken ur världen och fästas vid bålet på torget
Asko röstar på Mirtai då hon verkar flyta med i sin senaste röst och inte vilja sticka ut.
Och så måste jag rösta på en till person också...
Qitis känns ovanligt tyst, även om det är möjligt att IRL sätter käppar i hjulet, eller så är det en ond som börjar känna att det blir trångt i fållan?
Fio känns plötsligt läskigt vettig och lurar säkert mig upp på läktaren. Men jag får väl se och lägger mig röst enligt min teori ovan:
Asko röstar på qitis
Jag känner mig för övrigt som en höna i en rävlya när jag ser deltagar listan ovan och inser vilka spelare som är kvar1.Niyama
2. LenaH
3. Fio
4. Mirtai
5. Hedinn
6.Blacksmithfarm
7. Sryoqwe
8. Ceta/Asko
9.Bollen
10.Elo
11. Qitis
12.Emtherlia
13.Madalitso
Är detta korrekt uppdaterad deltagarlista? Jag sitter på mobilen och det är inte så lätt att backa och kolla samtidigt som man skriver inlägg![]()
Man får inte ond- eller godförklara någon utan teorier. När man anger att man tror att personen har en viss roll men inte förklarar varför så är det ju precis det som görs.Förlåt men jag förstår inte hur det kan vara en hintning? Oavsett om jag är god eller ond så tycker jag detsamma, samt att leken blir över ikväll då ni sagt att ni kommer ha flera DL på samma kväll? Vad var en hintning så att jag vet att jag inte gör samma sak igen?
Men det inlägget handlade bara om mig?Man får inte ond- eller godförklara någon utan teorier. När man anger att man tror att personen har en viss roll men inte förklarar varför så är det ju precis det som görs.
Men det inlägget handlade bara om mig?![]()
Då förstår jag bättre!
Har ingen aning om hur citeringen blivit såhär! Du har rätt, det är inlägget där du nämner en viss roll och kopplar den till en spelare jag avser. Och det var verkligen det jag citerade men någonstans har något hänt!
Ja, jag förstår att du inte fattade något över huvud taget med den citeringen! Nu är det jag som inget fattar för jag är 99,99 % säker på att jag citerade rätt inlägg. (Saknar smileyn där hjärnan kokar.)Då förstår jag bättre!![]()