Just det fick mig att tveka på EmtherliaNej? @LenaH la en andra röst på bollen och ändrade sedan röst för att rädda sig själv.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Just det fick mig att tveka på EmtherliaNej? @LenaH la en andra röst på bollen och ändrade sedan röst för att rädda sig själv.
Citerar du Håkan Hellström blir det Evert!Av förklarliga skäl så håller jag inte med ? Och vem är du att snacka i det ämnet egentligenJag tänkte att alla är bra på lekarna (oavsett sida ) numera så jag tycker argumentet faller faktiskt (men fattar om du har en annan syn på saken , var och en spelar ju just där är)
Vad tycker du om att hon ceta idag ändå väljer att rösta på ekorren (jag kan inte stava till det namnet hon har med autocorrect på telefonen. -blir bara tokiga namn hela tiden- ber så mycket om ursäkt)
Och inte på mig som hon ändå verkar ha misstänkt mig och velat placera mig i lyan tvärsäkert
Ja jag fattar alla on och men och kanske , och evntuellt. Men kom igen Lena![]()
Märkligt att du tar dom motiveringarna på allvar då pga hon röstade på Mada igår? Vilken info fanns igår menar du som skulle göra henne så trovärdig idag? Typiskt ulvsnack!Nope. Vi sitter inte i lyan ihop och är inte heller onda ihop för att vara tydlig.
HerregudCiterar du Håkan Hellström blir det Evert!![]()
Det enda jag tänker om @Emtherlia utöver att hon la första på Mada är att det kunde varit en vinkning.Just det fick mig att tveka på Emtherliaantingen eller typ.
Möjligt ? Men är det verkligen sannolikt ? Kanske ?Det enda jag tänker om @Emtherlia utöver att hon la första på Mada är att det kunde varit en vinkning.
Old school-strategin är väl att lägga första rösten på en ulv? Helst första rösten för dagen men det gick ju inte eftersom @Blacksmithfarm var het på gröten.![]()
Vänta nu. Vad har jag tagit på allvar ? Hänger inte med ? Nu får du hjälpa mig hur du tänkerMärkligt att du tar dom motiveringarna på allvar då pga hon röstade på Mada igår? Vilken info fanns igår menar du som skulle göra henne så trovärdig idag? Typiskt ulvsnack!
Vänta nu. Vad har jag tagit på allvar ? Hänger inte med ? Nu får du hjälpa mig hur du tänker
Och har jag uttryckt mig klumpigt så förtydligar jag gärna ?
Info kan ju inte ha funnits igår det är ju det jag säger
Idag är det mer osäkert och vi alla greppar efter halmstrån.
Alla verkar så lost i leken och då letar iaf jag efter halmstrån?
Emtherlia la en första röst på madalitso igår
Bara noterar , behöver inte säga något alls egentligen
Det som är intressant idag är att hon lägger en tidig röst på Fio. Men hon skriver att hon behöver åka iväg till stallet och inte hinner in innan dl. Så behöver inte betyda något alls utöver det
Noterat är det iaf
Fio är svårläst numera eftersom hon också blivit bra på att luras
Jag har faktiskt inte hittat något att invända mot hennes resonemang hittills ? Vilket är skumt i sig. För vi brukar krocka ?
Men den tidiga rösten på henne från Emtherlia sticker onekligen ut idag och behöver grunna lite på vad den kan betyda ?
Lite svårt att föra en jakt på ulvar inför DL 1 dock med noll info. Hur hade du tänkt det skulle gå till?
Ja alltså det var ju en obligatorisk fråga om vilka ulvar man skulle valt in i sin lya så detta blir ju jättemärkligt i mina ögon.
Eh det svängde snabbt på typ en timme?Haha, jag motsäger mig själv big time nu men alla känns så himla balanserade och goda idag att det enda som fastnat är att @Emtherlia s röst på Mada igår kan ha varit en vinkning från ledarvarg till lya så:
LenaH röstar på Emtherlia
Inget är skrivet i sten och jag har 27 min på mig att ändra.![]()
Sen är det ju sjukt märkligt att en ledare skulle vinka till lyan genom att rösta på en ulv?Jag kommer inte rösta på @Emtherlia eller @Niyama idag (om inte Niyama räcker upp handen men det är för tidigt) - visst skulle Emtherlias röst kunnat vara en vinkning till lyan men det finns typ 10 andra att rösta på istf att jag ska välja nån som lynchade en ulv.
Det är ungefär så långt jag kommit än...![]()
Jag är faktiskt väldigt misstänksam mot Emtherlia måste jag sägaHaha, jag motsäger mig själv big time nu men alla känns så himla balanserade och goda idag att det enda som fastnat är att @Emtherlia s röst på Mada igår kan ha varit en vinkning från ledarvarg till lya så:
LenaH röstar på Emtherlia
Inget är skrivet i sten och jag har 27 min på mig att ändra.![]()
Jamen så blev jag "lärd" för 100 år sen var en klassisk vink?Eh det svängde snabbt på typ en timme?
Sen är det ju sjukt märkligt att en ledare skulle vinka till lyan genom att rösta på en ulv?
Fast du fiskar lite och det är skumt.Jag är faktiskt väldigt misstänksam mot Emtherlia måste jag säga
Hennes röst på Fio verkar sakna substans och jag tycker det känns konstigt
Men , hon kan ju ha rätt ändå , men jag reagerade på det bara helt enkelt
Denna leken är svårläst tycker jag , det borde finnas info ute-men det känns som det inte gör det? Iaf inte att goda roller har hittat varandra ? Vilket borde ha skett ?
Jag reagerade på detta du skrev. Du måste ju läst hennes motivering? Så varför är det intressant att hon lägger en tidig röst på mig? Jag uppfattade det som att du tyckte det var intressant pga hon la en första röst på mada igår som var ulv? Men det fanns ju ingen info då? Men jag kanske bara missuppfattade hur du menade?
Jag svarade då på hennes motivering till rösten på mig som är extremt svag.
Ja du missuppfattade migJag reagerade på detta du skrev. Du måste ju läst hennes motivering? Så varför är det intressant att hon lägger en tidig röst på mig? Jag uppfattade det som att du tyckte det var intressant pga hon la en första röst på mada igår som var ulv? Men det fanns ju ingen info då? Men jag kanske bara missuppfattade hur du menade?
Jag har mest hört det i teorier, ofta när nån ond vill ha en anledning att rösta på en godJamen så blev jag "lärd" för 100 år sen var en klassisk vink?
Tänker du att hon är god då ? Vet du det ?Jag har lite panik över vem jag ska rösta på. Men tror att jag ska gripa ett halmstrå från inlägget jag postade i förmiddags.
Jag tycker fortfarande det är lite konstigt att två av tre röster som las i sista sekund skedde på samma person. Och ända möjligheten i denna lek för två spelare att kommunicera är i ulvlyan. Hedinn har redan en röst, och jag vet att min motivation är svag, så därför tar jag den andra personen som röstade på Sry.
Elo röstar på qitis