Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Till vem och varför ?Mäh, jag glömde ändra röst!![]()

Jag uppskattar att du faktiskt tänker på alla möjligheterNjae, kanske inte nu efter långt uppehåll men @qitis efterfrågade fler scenarier och detta är iaf teoretiskt möjligt.
Till dig naturligtvis!Till vem och varför ?
Eller?Jag uppskattar att du faktiskt tänker på alla möjlighetermen det känns väl ändå inte så sannolikt ?
Jag vete sjutton men något konstigt är detEller?
Du listade ju själv alla scenarier tidigare idag och jag la till vad verkar vara denna så:Jag vete sjutton men något konstigt är det
Det enda jag kom att tänka på ,lite sent iofs är väl om BSF hade kronan igår och stoppade lynchen?
Men kommer inte ihåg att hon anfört något ang Elo som skulle stödja den teorin dock
Måste läsa igenom igen
Jag har haft dåligt med tid till leken under kvällen och hann bara rösta efter en snabb genomläsning
Jag undrar om Elo har fått en spionrad från den goda lyan som föranledde denna röstningLenaH och fio verkar gå stenhårt på att kronan är i lyan. Det kanske är sant, men jag tycker inte om hur tvärsäkra de är. Jag misstänker istället att de sitter i lyan och nu leder oss stackars återstående goda i fördärvet.
Detta i kombination med att fio verkar bli mer och mer intensiv för varje dag gör att jag misstänker henne. Alltså:
Elo röstar på fio
också: det är inge bra att spela när man är sjuk...
Vad skulle den innehålla? Det är ju det att det inte finns någon sia. Dessutom inte flera dgr senareJag undrar om Elo har fått en spionrad från den goda lyan som föranledde denna röstning![]()
Jag vet inteMen varför skulle goda lyan skicka spionrad till Elo? Och innehållande vad för info? Att @fio inte är siad ond är ju i princip det enda vi vet?
Jag fattar tidsbrist osv. Men det finns en krona i spelet som kan ha hamnat hos någon inblandad i det som hände igår (eller inte ) och det finns en dold extraröst dessutom. Jag tycker att man verkligen måste tänka på att det kan antingen vara var och en för sig eller både och ha hänt.
Du har helt rätt i det.
Hoppar in här. Intr för att jag inte tror på era teorier - för mig känns det, tyvärr, logiskt att kronan kan ha hamnat i lyan.
Men i vissa fall har LL tillåtit att man villkorar sitt val. Typ "om jag har flest röster så stoppar jag lynchen". Nu vet jag inte hur @Artline och @Myrten tänker kring det.
Och jag tror som sagt att ni kan vara lågot på spåren.
Läst igenom BSF s inlägg igår och hittar inget som tyder på att hon skulle ha stoppat lynchen igår iafOm vi nu antar att Elo är ond så talar Qs röständring ändå till hennes fördel.
Jag reagerade på henne igår och röstade ju därför där i denna lynchen.
Men, men, ponera att Q och Elo sitter i lyan tillsammans och Q vet att lynchen kommer stoppas? Guldläge för alibiröstning.
Med det vill jag säga ..... att jag vet inte vart jag har Q. Rösten kan vara till hennes fördel, men kan också vara alibi.
Sryoqwe är en jag känner att jag vill titta lite närmare på. Kommer inte på rak arm ihåg vad jag reagerade på, så måste backa och läsa om leken.
Asko skulle jag vilja se mer av med. Jag vet att det är svårt att komma in såhär i efterhand, men vi verkar läsa in olika saker i vad folk skriver och det känns lite skavigt.