Invänjningsperiod

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu är det början på dag tre av min sjukskrivning, ändå känns det som jag stressat mer än vanligt. Som att det är massa saker jag måste få gjort innan jag får slappna av. Som det känns i början av semestern. Å andra sidan har jag passat på att sova en massa mer än normalt. Lämnat barnen på förskolan och sen gått hem och sovit.
Idag är det träning i WE. Fast jag ska be tränaren att fokusera på min sits främst. Jag börjar mer och mer tro att det är där det kärvar mellan mig och Zam. Att jag måste bli mer rörlig i höften. Jag kanske får leta efter lite övningar på nätet för att bli mindre höftstel. Ser framför mig ganska spännande övningar :banana:
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Idag var min pojk vän här ett tag ❤️ Vi var bara ute och lyssnade på musik och pratade och så. Jag är i en mera dålig period nu så jag...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 959
Senast: Sel
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 409
Senast: Calmiche
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 442
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har alltid trott att livet aldrig står stilla, att det alltid rör på sig varesig man vill det eller ej. Men nu verkar mitt liv ha...
Svar
13
· Visningar
2 365
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp