Bukefalos 28 år!

Irländsk varghund?

Sv: Irländsk varghund?

hello=) min kompis har en sån, en tik. varggrå stor jättefin! fast hon är lite väll mkt lufs för min del, itne mkt fart i henne. Jag gillar hundar med fart, itne soffliggare=)
ska fixa bilder på henne. men de iaf hon är underbara hundar.
 
Sv: Irländsk varghund?

Vi har planerat att köpa en valp nästa år. Hittade uppfödare och kollade på mamman :love:
Det enda som jag är inte så glad över är att de inte blir så gammla! Men det är kanske med alla stora hundar så?!
 
Sv: Irländsk varghund?

jo dte ärt ju så ju större hudn desta kortare liv.

jag känner 2 st jag älskar rasen dom är perfekta att ha med då man är ute i skogen och kör/rider.orkar flera mimil och tycker det är hur kul som helst. vill själv ha en men ska vnta tills min tibetanska spaniel är i himmlen hon är så otstött och rädd för andra hundar-.-
 
Sv: Irländsk varghund?

Jag har växt upp med irländska vargar och det är det är en störtskön hund. Hur snäll och rar som helst. Men som sagt det är lite soffgris över dem....

Visst kan man ha dem med att rida men man ska vara noga med att inte överanstränga dem när de växer. Det är ju en stor hund och det tar lite längre tid fär den att växa färdigt, så vänta med långa ridturer tills hunden har växt klart.

Många tror att de tar väldigt mkt plats men det gör de inte för att de är så lugna.

Jag kan helt klart rekommendera en varghund, ska själv skaffa en när jag har övertalat pojkvännen att han inte behöver en jakthund....

Kolla www.svivk.com det är en jättebra hemsida och massor med underbara bilder!!
 
Sv: Irländsk varghund?

jag verkligen AVGUDAR den rasen. finare hund får man leta efter ^^

en sån ska jag skaffa nästa gång det ät dags att skaffa en til hund :P
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Har suttit och läst lite om hur olika raser har förändrats sedan de introducerades. Man blir lite slagen av hur många raser har förlorat...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
10 363
Senast: Puffindog
·
Hästvård Har fått bilder på en häst igen och det visade sig när jag visade bilderna för min egen veterinär att den har en lös benbit på framsidan...
Svar
1
· Visningar
591
Senast: Mia_R
·
Skola & Jobb Har en arbetsintervju på torsdag för en tjänst som kriminalvårdare. Någon som jobbar som det och kan berätta lite om det? Hur brukar ett...
Svar
13
· Visningar
1 409
Hundträning Hej. Min precis fyllda 1-åriga golden retriever har de senaste veckorna fått en sån enorm jaktlust, innan har hon kunnat gå förbi...
Svar
14
· Visningar
1 014
Senast: Runan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp