Jag behöver smakråd.

Tranan

Trådstartare
om ni var en 14 årig tjej och vill ha en digital klocka. Vad skulle ni vilja ha för runt 500:-? Jag tänker på casio.
1617194705084.png

eller är jag galet ute?
 
Jag säger också att det beror på. Min dotter har en som liknar den här, hittade inte bild av exakt samma, men lite annorlunda fästningsmekanism och lite annan färg. Garmin.


20210331_125150.jpg
 
Jag tror nog också att det handlar om någon slags smartwatch och inte en "riktig" digital. Annars så hade ju Casios retro-klockor ett moment för några år sedan och verkar fortfarande finnas i handeln i lite olika varianter.

180403_casio_0152-w900-center.jpg
 

Liknande trådar

Hemmet Så jag ska köpa ett takduschset till min dusch. Tycker dock det är jättesvårt att veta vilket märke som är av bra kvalité. Vidare har...
Svar
0
· Visningar
141
Senast: Acto
·
Fritid Jag, sambon, och hunden vill hyra en stuga på en camping i typ mellersta Sverige, tänk typ max 40 mil från Nyköping men inte i några...
2
Svar
25
· Visningar
954
Senast: ii-ssa
·
Hemmet Som rubriken säger - jag vill utöka räckvidden på mitt Wi-Fi, helst både inne i huset och så att det räcker ut till stallet. Har idag...
Svar
5
· Visningar
347
Senast: Monimaker
·
Tjatter Jag behöver köpa en ny tv, runt 32 tum. Den ska ha inbyggd cromecast och ha LED och helst ett känt märke inte typ Andersson. Runt...
Svar
12
· Visningar
560
Senast: FrDrake
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Köpa hus
  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Konstiga saker på Wish

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp