Ja man måste ha det rent när man förvarar det, men tänkte om hon har det på sig.Nja, kanske inte ändå.
Det är ju alla hudflagor som drar åt sig ängarna.
De rena kläderna hade klarat sig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja man måste ha det rent när man förvarar det, men tänkte om hon har det på sig.Nja, kanske inte ändå.
Det är ju alla hudflagor som drar åt sig ängarna.
De rena kläderna hade klarat sig.
Underställ med mjukisbyxor och fleece-jacka är ju oslagbart hemma.Men jag skulle ju aldrig gå runt hemma i underställ om det inte var skidsemester.
Det är det säkert,Underställ med mjukisbyxor och fleece-jacka är ju oslagbart hemma.
Och perfekt under vinteroverallen.
Man kan ju ta flera lager med tights i stället.Det är det säkert,men jag föredrar ju jeans och tröja eller klänning och tights. Jag tycker att mjukisbyxor och fleecejacka tar upp för mycket plats på mig. Om man tex vill hålla i en bok och det är en massa tyg. O mjukisbyxor är så bulkiga (äger inga iofs).
Tja eller inte om man inte villMan kan ju ta flera lager med tights i stället.
Samma effekt utan att vara bulkigt.
Bra att ha under termo-ridbrallor.
Man kan dra jeansen utanpå hela härligheten också.Tja eller inte om man inte villutan föredrar jeans. Och kör på ridkappa/ridkjol o termostövlar.
Absolut, det kan man väl. Men varför skulle jag iom att jag är nöjd som det är.Man kan dra jeansen utanpå hela härligheten också.
Jag tycker nog inte att jeans är särskilt varma i jämförelse.
Jag har nästan alltid jeans när jag rör mig bland folk.
Vilket jag sällan gör numera.
När jag tidigare rörde mig mig mycket bland folk så bar jag uniform.
Då gällde det att få till det varmt inunder utan att det blev för trångt i brallorna.
Ja du är nöjd ja.Absolut, det kan man väl. Men varför skulle jag iom att jag är nöjd som det är.
Jag uppfattade det som riktat mot migJa du är nöjd ja.
Men TS verkar mest frysa.
Och är nog inte så nöjd med det.
Jeans och t-shirt är ju svinkallt så här års!Och ska man få plats med underställ under jeansen blir det bylsigt och obekvämt.
Underställsbyxor under mjukisbyxor (eller lång kjol om man vill se proper ut) är otroligt mycket både varmare och bekvämare.
Sen en underställströja typ denna:
Visa bifogad fil 175898
(En av mina favoriter som tyvärr utgått)
Och kofta, hoodie eller annan varm tröja över av lämplig "finhetsgrad" så klarar man sig bra när det är kallt.