Så… Ska jag rösta på @Elo som snor min oerhört eminenta teori om Mirtai eller ska jag rösta på @Emtherlia som förvränger mitt vackra namn? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det känns lite elakt att tycka att det är bra att alla dörJag tänker tvärtom, ingen info, inget skydd och alla dör snabbt och oväntat - skitenkelt!![]()
Varför är inte alternativet att lägga en andraröst på Mirtai om det även är din teori?Så… Ska jag rösta på @Elo som snor min oerhört eminenta teori om Mirtai eller ska jag rösta på @Emtherlia som förvränger mitt vackra namn?![]()
Nog för att det är svårt att hitta motiveringar till DL1, men det här känns väldigt enkelt. Kanske inte betyder nåt, men noterar.Det känns lite elakt att tycka att det är bra att alla dörmen så kanske detta är en hint från en ensamvarg?
bollen__ röstar på LenaH
Så… Ska jag rösta på @Elo som snor min oerhört eminenta teori om Mirtai eller ska jag rösta på @Emtherlia som förvränger mitt vackra namn?![]()
Nja, att rösta på någon över auto correct låter som att göra det väldigt enkelt för sig…Varför är inte alternativet att lägga en andraröst på Mirtai om det även är din teori?
Att rösta på Emtherlia som förvränger ditt namn är mer rimligt än på någon som har samma teori som dig
Jag vet inte. Det kan vara rena hjärnsläppet. Jag tror nog mer på en förvirrad hjärna än förvirrad mobil.Nja, att rösta på någon över auto correct låter som att göra det väldigt enkelt för sig…
Habiba är väl fint, låter som Dolly style. Så rösta du på någon annan
![]()
Ja. Förutom möjligtvis magistern och psykopaten. Samt en eventuell kaxig jägareSå alla kommer inte vilja bli lynchade idag -dvs kämpa för att vara kvar.
Va? Jag förstår nog inte varför du tycker hon ska rösta på mig för att min mobil autocorrectade hennes namn till Habiba?Jag vet inte. Det kan vara rena hjärnsläppet. Jag tror nog mer på en förvirrad hjärna än förvirrad mobil.
Det är en svag teori men starkare än hennes andra teorier
Jag hade glömt digVa? Jag förstår nog inte varför du tycker hon ska rösta på mig för att min mobil autocorrectade hennes namn till Habiba?
Jo jag fattade ju att det var så det gått till men jag fattade inte skumheten i det.Att min telefon lever sitt egna liv och ändrades obligatoriska frågan till onda lyan
Tvättstuga!!Varför är det så få som röstat?
Förklarar varför du inte röständrat än (och inte heller röstatTvättstuga!!![]()
Alltså - jag kan ju förstå att du tycker det verkar ondsint att vilja att alla ska dö men hur får du det till ensamvarg?Det känns lite elakt att tycka att det är bra att alla dörmen så kanske detta är en hint från en ensamvarg?
bollen__ röstar på LenaH