Jag går och fiskar (Ulvlek)

Bukefalos 30 år!

Så… Ska jag rösta på @Elo som snor min oerhört eminenta teori om Mirtai eller ska jag rösta på @Emtherlia som förvränger mitt vackra namn? :rofl:
Varför är inte alternativet att lägga en andraröst på Mirtai om det även är din teori?

Att rösta på Emtherlia som förvränger ditt namn är mer rimligt än på någon som har samma teori som dig

Det känns lite elakt att tycka att det är bra att alla dör :rofl: men så kanske detta är en hint från en ensamvarg?
bollen__ röstar på LenaH
Nog för att det är svårt att hitta motiveringar till DL1, men det här känns väldigt enkelt. Kanske inte betyder nåt, men noterar.

Varför är inte alternativet att lägga en andraröst på Mirtai om det även är din teori?

Att rösta på Emtherlia som förvränger ditt namn är mer rimligt än på någon som har samma teori som dig
Nja, att rösta på någon över auto correct låter som att göra det väldigt enkelt för sig…

Förstadagsrösten är svår och jag gillar att det är rätt många lekrelaterade motiveringar.

Men att rösta på någon för att den kan vara ensamvarg känns lite som att de faktiskt kan vara ulvar som letar efter sin kompis. Men de första rösterna känns mer förlåtande, då är nog bollen mest skum av dem även om jag är tvekam till att hon faktiskt tror på teori. Så jag vet inte.

Mirtai felskrivning är skum. Det kan vara en ärlig felskrivning men det kan också vara för att hon faktiskt är ond och har lyan i huvudet. Det förvånar mig lite att cirkus verkar undrade till elo som reagerade

Nja, att rösta på någon över auto correct låter som att göra det väldigt enkelt för sig…
Jag vet inte. Det kan vara rena hjärnsläppet. Jag tror nog mer på en förvirrad hjärna än förvirrad mobil.

Det är en svag teori men starkare än hennes andra teorier

Äh jag kanske ändrar sedan. Men för att sätta igång leken ännu mer och för att någon behöver lägga andra rösten.

Artline röstar på Habina
För att de låter avvaktande att avstå ifrån en röst bara för att någon annan använt den.

Till den (eller mig) som är duktig och fixar röstlista så röstade jag 20:43

Det är ändå en lite speciell lek ändå tycker jag iom att det mig veterligen inte finns någon bybo (vad jag kunnat läsa mig till i rollistan -reserverar mig för väldigt ringrostig men ja. Jag tror så. Alla har specialroller t.o.m. ulvarna ? Har jag greppat det rätt ? Och alla goda på ett eller annat sätt också

Så alla kommer inte vilja bli lynchade idag -dvs kämpa för att vara kvar.

Håller på att läsa ikapp -har bara hunnit se de senaste inläggen hittills.

Röstlista DL1

13.26 Kilauea röstar på qitis
14:13 Blacksmithfarm röstar på fio
16.42 Mirtai röstar på Kilauea
18: 43 Elo röstar på Mirtai
18:43 Emtherlia röstar på Habina
20:25 bollen__ röstar på LenaH
20:43 Artline röstar på Habina

Qitis 1
Fio 1
Kilauea 1
Mirtai 1
Habina 2
LenaH 1

Är detta alla?

Jag vet inte. Det kan vara rena hjärnsläppet. Jag tror nog mer på en förvirrad hjärna än förvirrad mobil.

Det är en svag teori men starkare än hennes andra teorier
Va? Jag förstår nog inte varför du tycker hon ska rösta på mig för att min mobil autocorrectade hennes namn till Habiba?

Det känns lite elakt att tycka att det är bra att alla dör :rofl: men så kanske detta är en hint från en ensamvarg?
bollen__ röstar på LenaH
Alltså - jag kan ju förstå att du tycker det verkar ondsint att vilja att alla ska dö men hur får du det till ensamvarg?
Och jag vet egentligen inte om det tyder på ondska att tycka det är bra när ALLA dör?

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka