Jag går och fiskar (Ulvlek)

Bukefalos 30 år!

Jag fortsätter på det jag började med så vill kolla lite närmre på @fio

Fio verkar gilla omvandlingar, sen röstar hon på bollen då hon tror hon är ensamvarg. Här skulle kunna vara en alibiröstning iom att det är en förstaröst som hon inte visste skulle leda till lynch. Men det kan likaväl vara en helt vanlig förstaröst från en god.

Ifrågasätter Kilas funderingar kring psykopaten, och funderar sedan på trollningarna och hur de som trollas tänker.

Nä jag hittar nog inget jättesuspekt här, mer än just om det är en alibiröstning, men det är lite väl svagt i dagsläget.

Jag fortsätter på det jag började med så vill kolla lite närmre på @fio

Fio verkar gilla omvandlingar, sen röstar hon på bollen då hon tror hon är ensamvarg. Här skulle kunna vara en alibiröstning iom att det är en förstaröst som hon inte visste skulle leda till lynch. Men det kan likaväl vara en helt vanlig förstaröst från en god.

Ifrågasätter Kilas funderingar kring psykopaten, och funderar sedan på trollningarna och hur de som trollas tänker.

Nä jag hittar nog inget jättesuspekt här, mer än just om det är en alibiröstning, men det är lite väl svagt i dagsläget.
Nä här lär du inte hitta något :rofl:

Nu rasade det in lite röstar på Killa. Jag hade henne i en annan roll efter första dagen men det känns tveksamt nu men jag är inte så säker så att jag vill rösta på henne även om jag tycker både cirkus och Q känns vettiga och DET känns lite skrämmande i sig.

Hur tänker du om att den rösten ev kan vara trollad? Jag tycker inte heller @qitis känns som hon spelar för den onda sidan men bara det gör mig misstänksam :rofl:
Alltså jag tycker att du har en poäng i att Elos röst på mig kan vara trollad. Jag har också en sådan tanke. Och därav jag inte vill rösta där idag.
Vilket jag tycker jag varit tydlig med att beskriva

DL 2
13:18 Mirtai röstar på cirkus

13:54 Blacksmithfarm röstar på Artline
20:09 Elo röstar på qitis
20:14 flyingchange röstar på Emtherlia
20:45 Kilauea röstar på cirkus.
20:57 Blacksmithfarm ändrar röst till Elo
21:01 LenaH röstar på Emtherlia
21.07 qitis röstar på kilauea
21:13 cirkus röstar på kilauea

Cirkus 2
Elo 1
emtherlia 2
qitis 1
Kilauea 2

Hur tänker du om att den rösten ev kan vara trollad? Jag tycker inte heller @qitis känns som hon spelar för den onda sidan men bara det gör mig misstänksam :rofl:
Men samtidigt är det mer. Jag överväger att rösta på elo. Dels pågrund av Q rösten men också för att hon godförklar Lena utan att reflektera över om hon kan vara ensamvarg

Ser på röstlistan att jag tyvärr får rösta för att rädda mig själv, sen är frågan vem jag tycker är mest skum av Kila och Cirkus och där väljer jag nog Kila, därför
Emtherlia röstar på Kilauea

Nä jag tycker nog oxå att snacket om alibiröster är konstigast från emthe iallafall jämfört med allt annat just nu och eftersom jag inte vill råka rösta på någon som är trollad och att det möjligen är så att killa kan vara trollkarlen och har trollat Mirtai eller att Elo är trollad att rösta på q för jag ser verkligen ingen misstänksamt varken hos Q eller Cirkus så tycker det är skumt att rösta på någon av dom idag. Så fio röstar på emthe

Jag tyckte inte @Kilauea kändes skum igår utan just med akut ulvleksparanoia där direkt efter DL, jag tror inte hon är i lyan och jag blir rätt misstänksam över tre röster på henne nu.

Artline röstar på elo
Rösten på Q är skum. Att hon vågar Lena som god kanske beror på att hon är ensamvarg.

@Emtherlia du får gärna försvara dig om jag ska röständra?

Jag tycker ju inte jag har skrivit något skumt, jag försöker se olika sammanhang och vrida och vända på scenarier, jag vill helst inte låsa in mig på något såsom att någon är god utifrån en enda röst och det kanske blir rörigt i mina inlägg?

DL 2

Emtherlia röstar på Kilauea
fio röstar på emthe
Artline röstar på elo

Cirkus 2
Elo 2
emtherlia 3
qitis 1
Kilauea 3

inga klockslag på de sista rösterna men alla ska vara väl inom tid

Jag tyckte inte @Kilauea kändes skum igår utan just med akut ulvleksparanoia där direkt efter DL, jag tror inte hon är i lyan och jag blir rätt misstänksam över tre röster på henne nu.
Inte misstänksam över tre röster på Emtherlia ?
Edit. Du är ju en av dem så kan ju vara lite kontraproduktivt iofs :p

DL 2

21:24 Emtherlia röstar på Kilauea
21:25 fio röstar på emthe
21:28 Artline röstar på elo

Cirkus 2
Elo 2
emtherlia 3
qitis 1
Kilauea 3

En veteran som förr var känd för sin förvirring. Eller var det för sitt LLande med Myrten? För att leka från toan? För att ha varit en mycket träffsäker ängel?

Äsch, det verkar ha blivit en snurra på tråden, bäst att bara rensa lite.

Ni har lynchat Kilauea (magikern).
Magikern lottas att dra med sig Artline (psykopaten)
Psykopaten lottas att dra med sig cirkus (jägaren)
Jägaren jagade Kilauea som redan dött
cirkus var kärlekspar med Mirtai (God trollkarl).

För tydlighetens skull: Ikväll dör Kilauea, Artline, cirkus och Mirtai.

NattDL kl 6.00

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka