Om jag tänkt rätt så har vi en ond kvar. Som kan tvinga någon att rösta på någon? I övrigt har vi lyckats väldigt, väldigt väl hittils. Hittat alla onda utom en till DL3 måste vara nån form av rekord
Tyvärr tror jag att den onda kommer försöka starta ett drev, då får mottagaren minst 2 röster och det kan få genomslag idag.
Jag fortsätter, mot min vilja för hon är alltid skum, att hålla LenaH som god. Eftersom vi nu vet att Q var ledarvargen så känns det högst otroligt att LenaH skulle lägga upp en kollega till lynch på det sättet som skedde i DL1. Hennes spår på Em i DL2 vet jag inte vad jag skall göra av, dock.
BSF har varit lite anonym för mig. Oklart om rösten på Artline var en röst på en kollega eller en god som lyckats spåra upp en ond, att hon sedan ändrar röst till mig är ulvigt!
Ems röstrad ser inte bra ut. Å andra sidan, vad förväntar man sig de två första dagarna? Speciellt med en lek med minimalt med info? Hårig men inte övertygad...
Fio har gått ut stenhårt mot mig, startade igår och har fortsatt idag. Jag förstår inte riktigt varför? Jag lyckades, uppenbarligen, hitta en ulv igår (även om jag inte fick denne lynchad). Det borde väl få mig att luta mot god? Jag är inte skicklig tillräcklig för att våga lägga upp en kollega för lynch. Inte heller är jag våghalsig nog att göra det när jag måste gå och lägga mig långt innan DL är. Visst, ensamvargen var okänd för lyan, men ändå? Hade nog inte firat öppet i tråden som jag gjorde.
Flyingchange röstar sent i DL1. Hävdar att hon skulle röstat på Habina, vilket hade lagt upp henne i röstning mot bollen. Kan det varit detta som gick fel? Och lyan trodde att Habina skulle få minst en röst till? Kan vara ulvigt... Rösten på Em säger hittils inget.
Sen. Vi har, för dl2, minst 2 tvingade röster. Hur dessa spelar in... det orkar jag knappt tänka på.