Jag glömde att säga....

R

Rallebralle

...att jag har fått hem Wiola nu. :D

Fast hon är jätterädd efter den långa resan,från göteborg till uppsala,runt halva Sthlm o sedan hit. :crazy:
Hon kom idag klockan 18:30.
Stängdes in på stora toaletten,kombinerat badrum o tvättstuga.
Där har hon suttit under badkaret sedan hon kom.
jag måste ha henne där inne,det är enda dörren som är låsbar.
Ja,nu ska hon vara där i några dagar för att aklimatisera sig ordentligt.....sedan ska hon få komma ut i stooora vida världen. stackarn.

komma hem till våldtäckarn(Marrakech)..... :cry:
Nu tycker jag synd om henne.... :cry: :cry: :cry:
Självklart stänger jag in de andra katterna när hon ska gå på upptäcksfärd de första dagarna,vill inte att Scilla o hon ska börja bråka. :smirk:


Vad jobbigt det är med vuxna katter,småttingar är ju nästan bara att ta in :angel: :crazy: :D
 
[citat
komma hem till våldtäckarn(Marrakech).....


[/quote]

Stackars lilla misse. :cry: :crazy: Har du förberett henne på vad som väntar?

Har du inga bilder som man kan få se? :d
 

Liknande trådar

Övr. Barn Jag har varit medlem här för många, många år sedan. Mycket har sedan sist. Jag har reumatiskt värk och 50% sjukersättning och jobbar...
12 13 14
Svar
278
· Visningar
24 558
Äldre För att inte deraila tråden om otrohet, där frågan om boende kom upp, skapar jag en ny tråd. Citerade ett gäng inlägg från tråden...
2
Svar
29
· Visningar
2 194
Senast: vallhund
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 120
Senast: cassiopeja
·
Katthälsa Usch, imorgon ska min fina vän opereras :(. Han har 8 tänder kvar och nu är det alltså dags för att dom ska väck dom också (dvs alla de...
2
Svar
24
· Visningar
2 469
Senast: Jen80
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp