Bukefalos 28 år!

Jag har en dröm

Mirre

Trådstartare
om att åka iväg en vecka/ helg eller så och få rida på riktigt välutbildade westernhästar.
Verkligen få prova på western ordentligt. Men har ingen egen häst, så skulle i så fall vara ett ställe där det fanns häst att låna.

Finns något sådant ställe?
Turridningar finns väl säkert, men är inte riktigt det jag söker.
Mer någonstans där man kan få rida på bana och få lära sig ordentligt.
 
om att åka iväg en vecka/ helg eller så och få rida på riktigt välutbildade westernhästar.
Verkligen få prova på western ordentligt. Men har ingen egen häst, så skulle i så fall vara ett ställe där det fanns häst att låna.

Finns något sådant ställe?
Turridningar finns väl säkert, men är inte riktigt det jag söker.
Mer någonstans där man kan få rida på bana och få lära sig ordentligt.

Long valley ranch
 
Trådkapar lite istället för att skapa en ny tråd, hoppas det är okej!

Jag är nämligen själv inne på samma sak! Men skulle gärna hitta någon lite längre söderut! Några tips? Var sugen på Jultorps Ranch innan jag flyttade söderut, men då var det lite för långt från Dalarna. Nu verkar de ha en paus i verksamheten så jag letar efter något nytt. Det enda jag hittat är turridning än så länge..
 
Trådkapar lite istället för att skapa en ny tråd, hoppas det är okej!

Jag är nämligen själv inne på samma sak! Men skulle gärna hitta någon lite längre söderut! Några tips? Var sugen på Jultorps Ranch innan jag flyttade söderut, men då var det lite för långt från Dalarna. Nu verkar de ha en paus i verksamheten så jag letar efter något nytt. Det enda jag hittat är turridning än så länge..

Vilket län bor du i?
 

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 044
Senast: Nepenthe
·
Ridning Och jag har ingen aning om vad jag ska leta efter. Jag behöver en som kan stå en vecka eller tre utan att göra skolor ovan mark när vi...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
11 813
Senast: Ramona
·
Hästmänniskan Var lite osäker i vilket forum jag skulle lägga den här, men vi provar med hästmänniska. Jag har länge funderat på hur mycket/vad man...
2 3
Svar
55
· Visningar
6 194
Senast: Cambrie
·
Kropp & Själ Vi försöker hjälpa en vän till min mamma som nyss än en gång blivit katastrofdåligt bemött av vården, jag är så arg att jag kokar varje...
Svar
19
· Visningar
2 699
Senast: Saigon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp