Hans favorit är denna:
Nu har vi test-tittat på den också (inte fullängdsversionen dock). Det gemensamma katt-betyget så här långt är "fascinerande, man blir helt uppslukad av filmen och går verkligen in i dess värld helt och hållet".
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hans favorit är denna:
Som du skrev till mig, skit när inget fungerar som det ska![]()
Hela min framtid suddades ut nu
Får förlika med med att sitta i soffan resten av livet å det förgyller min vardag sååå mycket![]()
![]()
ja, Det menade jagSmidigt online menar du? Åker inte förrän i februari
The story of my life....Då var man utfattig genom en knapptryckning
Jag ökade dosen på min medicin idag. Undrar om det är därför jag varit lite märklig idag? Kan det hända så fort?
Fy vad mörkt, och även om jag i regel inte är typen som ser ljust på saker, hoppas jag ändå att det inte är hugget i sten och att det kan ändras i framtiden.
Jag ökade dosen på min medicin idag. Undrar om det är därför jag varit lite märklig idag? Kan det hända så fort?
Ja, det kan kännas märkligt, lite beroende på medicin.![]()
Det var en humörsvängning och jag är inte säker på att jag gillade det. Hjärnan kopplades liksom ur.Japp. Kan hända så fort. Det händer ju saker i kroppen vid en ökning så klart du kan känna av dom. Hoppas det är åt positiva hållet.
Men jösses, vad har hänt?? Kram om du vill ha.Hela min framtid suddades ut nu
Får förlika med med att sitta i soffan resten av livet å det förgyller min vardag sååå mycket![]()
![]()
Men jösses, vad har hänt?? Kram om du vill ha.
Eftersom jag har sjukersättning så får jag inte studera. Har ersättning på 50% och borde alltså få disponera mina övriga 50% som jag själv önskar men jag måste anmäla till fk att jag börjar studera och fastän det bara skulle vara på 50% så tar dom bort all min ersättning för den övriga 50% delen med sjukersättning ändå.
Jag vågar inte riskera min ersättning så kan inte studera. Och ingen vill anställa mig som det är nu och jag kan inte skaffa en utbildning så jag faktiskt kan få ett jobb. Jag sitter i en rävsax
Tycker faktiskt jag kunde få plugga på mina andra 50% men det får jag inte. Men jag får jobba och behålla min ersättning. Fattar inte hur dom tänker. Jag sitter liksom fast![]()
Finns det ngt jobb du klarar, om du skulle klara att plugga menar jag? Kanske finna det ngt jobb du kan ta på 50% och behålla sjukersättningen på 50% samtidigt som du sparar lönen från 50% jobbet?