Bukefalos 28 år!

Jeansshorts med spets

R

Raderad medlem 6459

Alltså jag måste ha jeansshorts som ser ut såhär:

zdxsry-l-610x610-shorts-lace-shorts-jeans-shorts.jpg


Nån som har sett några liknande i nån affär eller webshop?

Hur mycket kan det tänkas kosta att lämna in ett par avklippta jeans hos en skräddare och få denne att sy till det?
 
Sv: Jeansshorts med spets

Har inte sett några såna i affär, men kan aldrig tro att det är speciellt svårt att göra själv om man har en symaskin. Om inte så lär det ju inte vara särskilt dyrt att få gjort hos skräddaren.
 
Sv: Jeansshorts med spets

Mm tänkte försöka få min kära far att sy ett par åt mig men han har så jädra fullt upp så det är en plan ö typ. Skönt att hör att det nog inte är så dyrt hos en skräddare :)

Patootie: De ser ju asfina ut! Kan dock inte hitta dem på deras hemsida... Har du en direktlänk eller är det en gammal bild? :)

Tusen tack bägge två! :bow:
 
Sv: Jeansshorts med spets

Aaaah, de hade den inte på den svenska. Du är bäst, tack för hjälpen!
 

Liknande trådar

Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 627
Senast: verser
·
Relationer Gammal användare med anonymt nick pga vill inte kunna bli googlad. Det är så att jag har två minderåriga barn och är skild från barnens...
Svar
5
· Visningar
987
Senast: Crossline
·
Övr. Djur Hej. Har två kaniner som jag har svårt att lyckas klippa klorna på. Vet att man kan åka till en del zoobutiker etc. för hjälp med detta...
Svar
4
· Visningar
789
Senast: Blyger
·
L
BPH
Hundträning Jag undrar om nån här har gjort BPH med sin hund om ni vill skriva lite om det? Alltså jag har själv klart kollat på endel filmer om hur...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 335
Senast: Dentaku
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp