Wihoo! Jag blev uppringd idag av förra årets jobb och de tänker sig att jag ska få tjänsten även denna säsong. Och jag vågade ta bladet ur munnen och berätta om min autism och hur mitt privatliv ser ut med boendestöd, habilitering, tandläkare och psykolog. De var positiva till att erbjuda anpassningar för detta. Känner mig väldigt lättad faktiskt. Nu ska jag bara elda på af lite så de tar kontakt med jobbet.
 
Senast ändrad:

Wihoo! Jag blev uppringd idag av förra årets jobb och de tänker sig att jag ska få tjänsten även denna säsong. Och jag vågade ta bladet ur munnen och berätta om min autism och hur mitt privatliv ser ut med boendestöd, habilitering, tandläkare och psykolog. De var positiva till att erbjuda anpassningar för detta. Känner mig väldigt lättad faktiskt. Nu ska jag bara elda på af lite så de tar kontakt med jobbet.
Vad roligt! Och bra att du berättade, så glad för din skull, men inte förvånad :)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Min lönebidragsanställning har äntligen gått igenom. Af snurrade ju till det och sa först att jag inte skulle få det av någon obegriplig...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 808
Senast: Shaggy
·
  • Artikel
Dagbok Idag har jag haft ett långt samtal med af angående mina hinder för arbete. Men jag vet inte, det verkar ändå som att jag helst ska jobba...
Svar
0
· Visningar
535
Senast: Wille
·
  • Artikel
Dagbok Arbetsförmedlingens kvarn mal. De säger att jag kan få anpassningar på jobb på si och så sätt, men inget är klart än. Efter några...
Svar
0
· Visningar
417
Senast: Wille
·
Skola & Jobb Mitt säsongsjobb har kommit ut på af idag och jag ska söka. Jobbet är i ny regi, men en av mina referenser jobbar där. Jag är...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
6 732
Senast: Hippocampus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Valp skäller på män
  • bandage på katt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp