Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror nog att jag skulel jobba även om jag inte behövde pengarna. Men jobba gratis vete katten?Skulle du göra det? Om du inte behövde pengarna, skulle du gå till jobbet ändå?
Jag tycker förvisso att mitt jobb är jätteroligt - för att vara ett jobb - men jag hade inte gjort det om jag inte var tvungen för att försörja mig. Sysselsättning skulle jag ändå ha.![]()
Det är inte det att jag inte trivs med mitt jobb, det negativa är att det tar tid från annat jag vill göra.Skulle du göra det? Om du inte behövde pengarna, skulle du gå till jobbet ändå?
Jag tycker förvisso att mitt jobb är jätteroligt - för att vara ett jobb - men jag hade inte gjort det om jag inte var tvungen för att försörja mig. Sysselsättning skulle jag ändå ha.![]()
Skulle du göra det? Om du inte behövde pengarna, skulle du gå till jobbet ändå?
Jag skulle definitivt kunna tänka mig att fortsätta med mitt jobb fast jag inte behövde det ekonomiskt, men utan lön NEJ! Då hade jag hellre jobbat ideellt med något som ligger mig varmt om hjärtat. Men företaget skall inte tjäna på att jag inte behöver lönen när jag utför mitt arbete.Skulle du göra det? Om du inte behövde pengarna, skulle du gå till jobbet ändå?