Jultråden 2021

Blev lottad till att ge min bror en julklapp på julafton (vi har inget julklappsspel utan mer att man får en person att köpa till istället för alla).
Hittade då tack vare TikTok ett roligt sällskapsspel som heter Krypterat som känns som att det kommer passa honom perfekt. Det verkar så kul att jag kanske ska köpa ett själv också 😆
Han och flickvännen spelar mycket spel både de två men också med vänner och detta spel passar lika bra till två som till tjugo personer. Verkar vara ett norskt spel från början.

Annars är det bara min sambo och två av mina vänner som får julklappar. Ja och hundarna och marsvinen såklart 😄
Har två grejer till att fixa sedan är jag klar.
 
Tadaa......avloppsvattenglöggen är färdig och buteljerad :up:
Den är fortfarande brun men klar (genomskinlig)
Men den är ju gjord på svagdricka (och en halv flaska Bourgonge från 1996) så röd kan den inte bli på naturlig väg. Den ser ut som svagdricka i färgen. Och den är god! :d...och stark!

20211209_095042.jpg
 
Fick Blossa 2021-glöggen i present idag. God, tyckte jag :) ! Jag gillade verkligen apelsinsmaken, och den luktar gott också. Vet inte om den är god varm dock, för jag har bara druckit den rumstempererad än så länge. Röd "vanlig" glögg ska vara varm (het!), men oftast tycker jag att andra varianter med fördel kan drickas kalla/rumstempererade.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Är permanent sjukskriven på 75% sedan många år tillbaka pga fibromyalgi. Jobbar 25% men jag mår verkligen inte bra. Tröttare än...
Svar
8
· Visningar
1 478
Senast: Angel
·
Fritid Ska på GHS i februari och har köpt biljetter ihop med en kompis. Då det är heldag på lördagen så tänkte jag att jag dyker upp lite...
Svar
17
· Visningar
785
Senast: Squie
·
Skola & Jobb För tillfället jobbar jag 25% och tycker jobbet är skittråkigt. Jag sitter och tittar på klockan medan jag jobbar och räknar ner tiden...
15 16 17
Svar
333
· Visningar
22 976
Senast: Mabuse
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 389

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Gråter du?
  • Aubergine
  • Dejtingtråden del 37

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp