Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Snökaos även i min del av Skåne några timmar idag ser der ut somEller det är snökaos redan men ska snart börja regna och sedan blir flera minus. Det är det mesta vinter vi brukar ha här om vi inte bara har lera (som resten av prognosen framåt ser ut
).
Någon som brukar ha julrosor inne? Jag har haft ute och de har varit superfina men köpte en liten för att testa inne för första gången igår.
Åh, jag gillar den! Vild och grön! Cypress? Vad mer?Gick på kurs, för julkransbinderi i helgen. Lite lättare än vad jag trodde men ändå klurigt att få det fint och är lite osäker på hur bra den kommer hålla (dvs om jag drog åt tråden hårt nog). Var kul att kunna välja bland allt det fina gröna, hade aldrig kunnat köpa hem så mycket olika fint grönt självBlev nöjd med resultatet så lägger med en bild ^^
Visa bifogad fil 106057
TackÅh, jag gillar den! Vild och grön! Cypress? Vad mer?
Tack! Ska se om jag kan få tag på lite liknandeTackcypress ja, frågade floristen om namn men hon svarade väl mer typen av växt
. Cypressen sa hon var ädel cypress som är mjuk och lite fjäderaktig i utseendet,, så fin. Sen är det två olika typer av eukalyptus, nån form av ädelgran och silverthuja. Silverthuja var kul för den var mörkare grön på ena sidan och lite vitsilvrig på den andra så kunde man alternera den. Jag tänkte först ha mkt mer av det och ha bara väldigt mkt grönt och silvrig thuja,men så var cypress och eukalyptus så fint det med
![]()