Just nu, del IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu har jag fått i mig lite yougurt & jordgubbar efter att ha kommit hem från jobbet. Nu ska här sovas en stund!
 
Åh vad gott med jordgubbar!

Just nu ska jag få i mig lite mat, hoppas att min mage tolererar det och inte får spunk igen.
Har hitills idag levt på 2 ostskivor och ett glas vatten. Givande frukost verkligen.
 
Väntar på att min lärare ska ringa, 10.30 bestämde vi. Tro det eller ej, men jag har annat att göra än att vakta telefonen. Dessutom nöjd över att ha tajmat in med att liten sover så vi hade kunnat prata i lugn och ro.
 
Just nu kollar jag på Tv men ska fixa något att äta till barnen nu innan jag slänger dom i säng. Sen ska jag ta en dusch.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Just nu funderar jag på hur oändligt mycket vi funderar på, så det behövdes en 3e tråd...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
5 372
Mat I december ska jag ha två kalas på samma helg, och ska bjuda på tårta. För att göra det hela så ekonomiskt som möjligt tänker jag göra...
2
Svar
26
· Visningar
1 203
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
57 58 59
Svar
1 160
· Visningar
43 258
Kropp & Själ Läste en artikel och såg då detta. Finns det någon mer som över huvud taget hört talas om detta? Jag känner jag inte har en i närheten...
Svar
0
· Visningar
197
Senast: 95johsv
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Airtags, selar etc
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp