Bukefalos 28 år!

Just nu del VI

Just nu sitter jag på sängen och försöker vakna lite. Är dock lite små putt för det var bara en av maskinerna i tvättstugan som funkade så jag fick ringa vaktis redan nu på morgonen :down:
 
Just nu står jag och väntar på bussen, först var det bara skönt och komma ut eftersom det är så varmt på jobbet. Men inte nu längre. Fan vad kallt det är! :arghh:
 
Alltid lika trevligt med fyllon i bussen som gapar och har sig. :cautious:
Bara de håller sig borta från mig, inte spyr eller slåss så :crazy:
 
Just nu funderar jag på när någon av våra bilar ska kunna gå att köra med.
Vi lagar fel efter fel, är snart uppe i drygt 10´i delar och ändå har vi ingen bil fast det finns 2st(!) i hushållet. Min pärla slutade gasa precis innan besiktningen, efter att ha blivit fixad för att gå igenom och sambons bil har sambon inte haft tid att laga då han arbetat väldigt mycket sista tiden. Fördelen är att vi båda gått ner massor i vikt då vi går överallt :up: Vilken billig bantningskur ;)
 
Just nu ligger jag på sängen, dricker cider, lyssnar på Rammstein, och funderar på om jag ska ta en powernap innan jag drar vidare på nya äventyr.
 
Just nu har jag just kommit hem, grannen kom och talade om att "nu kunde de släppa ut min katt" som visst varit inne hos dem, har misstänkt det ett tag att de tar in henne. Jäkla sätt, skaffa er en egen katt och låt bli min.
 
Just nu äter jag lite frukost och är lite irriterad på mig själv över att jag inte kom upp tidigare så att jag skulle ha hunnit städa och diska innan jag far iväg på dagens mini-roadtrip
 

Liknande trådar

Tjatter Just nu funderar jag på hur oändligt mycket vi funderar på, så det behövdes en 3e tråd...
11 12 13
Svar
255
· Visningar
9 534
Katthälsa Är det fortfarande något man ”ska” göra på sina katter? Och som följdfråga, hur gör man?? Min gamla katt fick FORL tidigt och vi la...
Svar
7
· Visningar
654
Senast: tott
·
Hemmet Ni vet de där de påstår magiskt ska dra åt sig en del av håren om man kör dem tillsammans med tvätten? Finns det verkligen någon sådan...
Svar
9
· Visningar
510
Senast: Cattis_E
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det är yrkesmänniskor som jobbar på dessa ställen som har utbildning och erfarenhet. Och det blir jättefel när människor utan kunskap...
Svar
5
· Visningar
684
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp