Bukefalos 28 år!

Just nu del VI

Mitt liv just nu:
tumblr_nfi3d9FEdN1sg51i4o1_500.jpg
 
Just nu ligger jag nedbäddad i hotellsängen och ska sova efter en fantastisk dag med så många och starka känslor. Vår fantastiska finaste förbundsordförande är återvald, jag har aldrig gråtit så många glädjetårar för någon annans skull, och jag är invald som ledamot. Helt otroligt. Älskar dessa människor och detta förbund.
 
Just nu är jag superhungrig. Trodde vi hade mjöl hemma så jag kunde slänga ihop en pizza men så var inte fallet alls. Ingen lust att gå ut i kylan heller..
 
Just nu är jag bara så jävla jävla lycklig. Tror att helgens händelser slutligen sjunkit in - har befunnit mig i någon sorts post-kongress-syndrome - och nu när jag åter ligger hemma i min säng, lyssnar på Kent och slappnar av... Jag trodde inte att jag var emotionellt kapabel till den här sortens känslostorm.

Det tråkiga är väl att någon form av ben petar ut i min fot efter att jag satte mig på röven på en hal trätrappa i morse, så efter att ha tvärvägrat åka in hela dagen trots "ÄR DU KNÄPP, NU ÅKER DU IN SÅ DU INTE FÅR PERMANENTA SKADOR"-uppmaningar från hela ledningen ska jag nu till sist ta mig till akuten. Men jag skiter fan i det. Kommer vara lycklig även om jag får amputera foten, haha.
 
Sitter på jobbet. Spontan beställde en ny laptop eftersom denna är döende. Får se om jag ångrar mitt beslut eller inte ;)
 
Just nu har jag och Mathilde en mys-måndag. Vi var i stallet imorse tillsammans med min låtsassyster. Två ponnyer ridna och så mockat osv. Sen åt vi våfflor med jordgubbssylt till frukost när vi kollade på julkalendern.
 
@LadyCovergirl Det där låter fantastiskt mysigt!

Just nu ligger jag under ett duntäcke i soffan, vilar min brutna fot, skriver nyhetsmail, lyssnar på chillmusik (dvs. typ Feindflugs och Nachtmahrs lugnare låtar) och är sådär äckligt övernöjd med livet.
 

Liknande trådar

Tjatter Just nu funderar jag på hur oändligt mycket vi funderar på, så det behövdes en 3e tråd...
10 11 12
Svar
226
· Visningar
7 577
Senast: SiZo
·
Katthälsa Är det fortfarande något man ”ska” göra på sina katter? Och som följdfråga, hur gör man?? Min gamla katt fick FORL tidigt och vi la...
Svar
7
· Visningar
591
Senast: tott
·
Hemmet Ni vet de där de påstår magiskt ska dra åt sig en del av håren om man kör dem tillsammans med tvätten? Finns det verkligen någon sådan...
Svar
9
· Visningar
500
Senast: Cattis_E
·
Övr. Hund Jag har borstat och borstat i snart 14 år. Provat massor av olika borstar och kammar och det enda som hjälper helt är att borsta först...
2
Svar
23
· Visningar
939
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp