Bukefalos 28 år!

Just nu...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu...

Just nu har jag precis kommit upp efter att ha snoozat i två timmar :crazy:
Tror min kropp tog igen för senaste dagarnas överenergi..
 
Sv: Just nu...

Ansluter mig till gruppen som pluggar. Fast jag har paus just nu för lite buke och så ska jag gå o diska också. Men har pluggat effektivt i 2 h och 25 min idag, så jag tycker det är bra gjort.


//r
 
Sv: Just nu...

kl

Just nu sitter jag här och funderar på om jag ska gå ut och sätta mig på gården och läsa eller något... det är 19grader ute nu och jag BORDE vara ute. men jag känner verkligen inte för det för jag har egentligen ingen ro till att läsa ändå och jag ska fixa mat... men ja, jag borde verkligen vara ute - vad är det för fel på mig!?
 
Sv: Just nu...

*KL*

Jus nu tycker jag synd om mig då min kropp verkar ha lagt ner verksamheten totalt idag, vilket betyder att jag är heldepp och vrider mig i smärtor typ... Jävla kropp. Jävla stress.
 
Sv: Just nu...

kl

Just nu sitter jag och ska beställa hem en redig pizza! börjar nästan bli pinsamt för pizzakillen som kommer med maten säger alltid "Åh men heeej Annika!", men vad fasen gör det. ;)
 
Sv: Just nu...

Vad gott det lät! Önskar jag också kunde äta det :d

kl

Just nu tittar jag på tv. Har skickat ungarna till farmor en stund så nu är jag själv ett tag. Men ska strax fixa middag åt barnen. Ska bara fundera ut vad.
 
Sv: Just nu...

Same, same. :D

KL

Just nu har jag paus i mitt uppsatsskrivande, dricker pepsi max och ser på hockeymatchen mellan Sverige - Kanada. :)
 
Sv: Just nu...

kl

Just nu vill jag rita och kan konstatera att jag är en äkta digital människa år 2013, eftersom jag tydligen inte ens äger ett suddgummi, en pennvässare eller ett papper. Hm.
 
Sv: Just nu...

Just nu tittar jag på han den snygga, vad han nu heter, i person of interest.
Synd att serien är så urbota dålig...
 
Sv: Just nu...

kl

Just nu oroar jag mig över sambons mamma som borde ha varit hemma för snart 3 timmar sen! Hon gav sig väg på A40 med en trasig bil och mobilen är död...
 
Sv: Just nu...

Just nu är jag glad, eller riktigt glad att Sverige skickade hem Kanada :D
Trodde aldrig de skulle klara straffarna men johora, dom sätt där dom skulle :up::D
Nu väntar bara Finland, sen är det final!
 
Sv: Just nu...

Jag blundade och höll för öronen inför samtliga straffar. Mina nerver är som de är. :D

KL

Just nu ligger jag i sängen och funderar på vart jag lagt min iPod på för smart ställe.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
480
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 478
Senast: tuaphua
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 635
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 601
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp