Bukefalos 28 år!

Just nu...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu...

Just nu sitter jag iklädd handduk, har just rakat bort vinterpälsen haha! Dricker Fanta och lyssnar på go musik efter att ha storstädat lägenheten. Ska snart ringa och boka tid för att färga håret, awesome.
 
Sv: Just nu...

kl

Just nu dricker jag Pepsi max och gäspar för jag är trött efter en lång dag. Äntligen snart slut som tur är.
 
Sv: Just nu...

kl

Just nu sitter jag och är stressad till döds över ifall min häst, som för tillfället går på lösdrift och inte är van att vara ute på nätterna, står och fryser. Hon har hö och gräs, det är +10 och vindstilla och uppehåll och hon har ofodrat regntäcke på ifall det blir kasst väder och några björkar att gå under, men ÄNDÅ, jag kanske borde ha satt på 200g-täcket istället och HERREGUD STRESSEN OCH PANIKEN.

Det är nog lika bra att jag inte tycker om barn och inte ska skaffa sådana, för annars hade mina ungar tvingats vagga runt i overall på sommaren.
 
Sv: Just nu...

Jag skulle gissa att det är väldigt lugnt. Andas. Gå och sov ;)

*KL*

Just nu hoppar jag typ runt i lycka över sms:et jag just fick från killen jag träffar. "Puss och god natt" :love: bara sådär liksom! Åh! (Jag är galen. Och kär. :p )
 
Sv: Just nu...

*kl*
Just nu sitter jag och äter frukost, har precis kommit hem efter att ha jobbat natten.
Är galet nöjd över att jag räddat en igelkott som hade trillat ner i en av våra tomma dammar på jobbet. Han sprang runt där i som en tok inatt och jag kunde inte hjälpa honom för dörren ut dit var larmad till klockan sju, så jag hade jätteångest. Dessutom spanade en katt in honom, men jag lyckades skrämma iväg den genom rutan. Prick sju gick jag ut och tog upp honom. Det var tur att jag såg honom, för när det ljusna gömde han sig under en sten så dagtid hade ingen sett honom. Vardagshjälte minsann :D. Nu ska jag sluta svamla och gå och lägga mig.
 
Sv: Just nu...

Hoppas det går bra :)

kl

Just nu äter jag frukost och sedan ska jag till stallet en sväng. Blir förhoppningsvis en promenad i det underbara vädret med.
 
Sv: Just nu...

Tack!
Just nu har jag precis kommit hem efter provet. Som tog 7minuter...
Och hälften av frågorna var "ringa in rätt alternativ". Ooookej.
 
Sv: Just nu...

kl

Just nu har jag precis kommit hem efter en shoppingrunda i stan. Var tvungen att köpa sandaler till tösen. Det är lite för varmt att gå i gympaskor..

Har precis gett dom middag och min står i ugnen så ska strax äta jag med.
 
Sv: Just nu...

Just nu är jag super glad över att Sverige vann över Finland, nu är det bara Guldet kvar imorgon! :D För visst kommer vi ta hem det i år? :banana:
 
Sv: Just nu...

*kl*

Just nu sitter jag och jäser i soffan med en påse lösgodis efter att ha spenderat dagen i det fina vädret. Ska strax ta mig i kragen och spela Borderlands med sambon!
 
Sv: Just nu...

kl

Just nu hänger jag med god vän, tittar på Conflagrateds livestream på Twitch och hinkar Cola och goda ostar (vem behöver vin när man har Cola?). Och är ännu en natt orolig för att min häst fryser och mår dåligt eftersom jag pga. dagens sinnessjuka värme fick ett infall att inte ha något täcke alls på henne inatt. Suck.
 
Sv: Just nu...

Just nu har jag precis kommit hem efter en ölkväll i Bålsta. Ser fram emot att ägna resten av dagen åt precis ingenting.
 
Sv: Just nu...

Just nu är jag glad över att min diet tycks funka som den ska, har visserligen inte gått många dagar men det verkar som den börjar ge resultat. Nu hoppas jag bara att det håller i sig, för nu ska kilona bort!! :D

Sen så inväntar jag (självklart) matchen, då Sverige tar hem guldet igen ;)
 
Senast ändrad:
Sv: Just nu...

Vad roligt att du får resultat! Det fick jag också rätt snabbt. Har du hittat någon bra frukost?

kl

Just nu har jag precis gett sonen sin lunch (matas, kan inte äta själv, därav äter jag efter dom) och ska strax äta jag med.
Sedan blir det att vänta på att åka till stallet. Väntar ett sms från stallägaren för vi ska byta hage, vill gärna vara med.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
485
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 508
Senast: tuaphua
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 826
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 793
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp