Just nu...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu...

Hon klarar sig! Det är en häst och det är fint väder, och även om hon inte är van så har hon förhoppningsvis instinkter som säger åt henne att söka skydd om hon behöver det! :)
 
Sv: Just nu...

Just nu sitter jag och stressar inför inträdesprovet till logopedi imorgon och försöker pränta lite till, men var tvungen att ta en liten paus och komma hit ;) men nu ska det läsas vidare! Urk, vill inte...:p
 
Sv: Just nu...

Vad roligt att du får resultat! Det fick jag också rätt snabbt. Har du hittat någon bra frukost? .

Tack :) jag äter för det mesta ägg (kokta el stekta) med majonnäs och bacon.. har inte hittat något annat som inte har så mycket kolhydrater än. Vill verkligen försöka ligga lågt med dem nu i början (o ev en tid framåt)

Har i och för sig hittat ett recept på en slags linfrömacka som jag tycker är super god :d
 
Sv: Just nu...

Ja just det, kvarg glömde jag bort :) Kanske ska köpa hem lite sånt till veckan :d
Tack för tipset!



Just nu säger jag bara " Vad var det jag sa?" med ett smile från öra till öra :D:banana: Jag bara visste att guldet var vårt efter Kanada matchen! :nailbiting::D
 
Sv: Just nu...

Grattis! Men till vad har jag ingen aning om :D
(hockey?)

kl

Just nu ska jag ta mig ur sängen för att starta dagen med några timmars jobb. Men självklart tittar jag in här först. *bukeberoende*
 
Sv: Just nu...

Just nu funderar jag på om jag ska cykla till stan eller inte. Det ska ju eventuellt regna och det är faktiskt sex kilometer att cykla.
 
Sv: Just nu...

kl

Just nu sitter jag och har rast på jobbet men slutar snart och då ska jag hem och tvinga mig att äta lunch snabbt innan jag ska till stallet :)
 
Sv: Just nu...

kl

Just nu har jag suttit på balkongen med nyaste Elle och schtekt. Skulle egentligen sitta där och plugga men men :D
 
Sv: Just nu...

kl

Har just sett ett avsnitt av Vampire Diaries och druckit ett antal koppar kaffe, ska gå in i duschen, ska bara..
 
Sv: Just nu...

Just nu kom jag precis hem efter en... intressant kväll igår. Lite ritande, mycket vin. Väldigt mycket kortare hår. Men himla fint.

Gick dessutom till affären hungrig på vägen hem. Bad idea.
 
Sv: Just nu...

Just nu har mina barn precis kommit hem från dagis/skolan och jag funderar så vad jag ska ta till mellanmål. Blir nog en sån där minipåse med chips, dom med 40 gram i. Inte världens nyttigaste men det är vad jag är sugen på :)
Å Pepsi max så klart..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
471
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 399
Senast: tuaphua
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 113
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 054
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • HusdjursGPS
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp