Bukefalos 28 år!

Känns dumt

Jarmilas

Trådstartare
Har haft många AW på jobb dem senaste månaderna och jag och en kille där har kommit väldigt bra överrens. Han berättade om sin tjej osv att han är väldigt trött på henne och vill göra slut, men han är för bekväm och inte vill vara ensam osv. En AW sov han och några till över hos mig och vi började kyssas.

Alla på jobb vet hur hans tjej är, och att han vill göra slut.

Den senaste AW blev båda två väldigt fulla och vi låg med varandra.

Efter det så sa han till mig han letar lägenhet, och ska flytta ifrån sin tjej att han inte orkar mer. Han har frågat alla på jobb om lägenhet och folk undrar ju hur han helt plösligt fick för sig detta då han tjatat om att lämna henne i månader..

Jag känner mig dum, men endå det är ju inte jag som har ett förhållande....

Han har sagt nu att han vill äntligen bli fri och är inte sugen på något nytt förhållande.

Egentligen är jag inte de heller. Jag känner att jag vill leva mitt liv och göra vad jag vill.



Men det kommer kännas SKUMT! Tycker ni det är mitt fel han dumpar tjejen, eller har jag gjort han en tjänst att våga?
 
Nej, jag tycker inte att det är ditt fel. Men att du skulle gjort honom en tjänst tycker jag låter som ett märkligt resonemang. Men han verkar också rätt märklig som sover över hos andra för att han inte pallar göra slut med sin tjej.
 
Det är givetvis inte ditt fel att han dumpar henne, han borde ju uppenbarligen ha gjort det för längesen. Däremot tycker jag att det är ett vidrigt beteende av honom att berätta för alla i sin närhet att han vill göra slut men inte tagit tag i det... Stackars tjej säger jag bara, och det låter inte som en kille man vill involvera sig med om han beter sig på det sättet. Åtminstone skulle inte jag vilja det.
 
Det är självklart inte ditt fel - hans förhållande, hans bekymmer och beslut - men som Mulberry säger har du väl inte gjort honom någon "tjänst" heller. Jag tycker inte du ska se det som att du spelar någon roll i det där överhuvudtaget. Hans relation har du inget ansvar över.
 
Jo jag känner så med. Jag ska egentligen inte känna skuld. Då jag är singel och kan göra vad jag vill i princip.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jobbar som timvik idag men får knappt några timmar alls, så ekonomin är ju katastrof. Det har varit jättemycket strul från start med...
2
Svar
30
· Visningar
2 238
Senast: mamman
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 665
Senast: Whoever
·
Skola & Jobb För tillfället jobbar jag 25% och tycker jobbet är skittråkigt. Jag sitter och tittar på klockan medan jag jobbar och räknar ner tiden...
15 16 17
Svar
333
· Visningar
23 282
Senast: Mabuse
·
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
797

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp