Lätt 😁 Jag dricker bara en kopp om dagen ändå och det är på morgonen med 1-2 cigg.
2-3h före "brunch"
 
Om ni enbart fick dricka två koppar kaffe om dagen (eller annan valfri varm favoritdryck). När hade ni valt att dricka dem? Till frukosten? I en termos på bussen/i bilen? När ni kom till jobbet? Efter lunchen? Eftermiddagsfika?
En på morgonen och en till på morgonen :D

Morgonkoppen är helig. Vill helst ha en hemma och en i bilen på väg till jobbet. Därefter dricker jag inte så mycket alls - tycker det fungerar lika bra med te eller en pepsi max om jag behöver koffeinpåfyllning under dagen.
 
Om jag jobbar en kopp på morgonen och en vid lunch. När jag är ledig vill jag ha två koppar på morgonen.
 
Orimligt mycket kaffe på morgonen sedan te resten av dagen. Så hade definitivt valt 2 koppar på morgonen 👌☕☕

Screenshot_20230203-084825~2.png
 

Liknande trådar

Relationer För nån några dagar sen hade sambon lagt in sommar däcken i bilen och jag fick uppgiften att åka till däckfirman för att få skifta...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
9 933
Senast: Sel
·
Fritid Jag tänkte att det hade varit roligt med tråd där vi kan ge varandra tips och idéer på semesterkänsla i vardagen nu under sommaren...
2
Svar
24
· Visningar
2 053
Senast: Kakis
·
Relationer I morgon ska jag träffa en person som är genomsnäll... eller nåt. Jag har träffat personen tidigare vid några tillfällen och trots...
15 16 17
Svar
323
· Visningar
19 393
Senast: Shaggy
·
Kropp & Själ I måndags och idag, efter en varmare dag med skinande sol (gårdagen var kyligare), så har jag reagerat på något på den lilla korta(!)...
Svar
7
· Visningar
223
Senast: Hellhound
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp