Om ni enbart fick dricka två koppar kaffe om dagen (eller annan valfri varm favoritdryck). När hade ni valt att dricka dem? Till frukosten? I en termos på bussen/i bilen? När ni kom till jobbet? Efter lunchen? Eftermiddagsfika?
Definiera "koppar"..? 😁 Här går det åt en dryg liter om dagen. Till frukost och sen under fm, beroende på dagsform. ☕
 
Jag dricker typ bara två koppar per dag nu, och det blir i regel under förmiddagen (ibland en på tidig eftermiddag också/istället). Dricker te till frukost så första kaffekoppen blir lite senare.
 
Definiera "koppar"..? 😁 Här går det åt en dryg liter om dagen. Till frukost och sen under fm, beroende på dagsform. ☕
1675157804244.jpeg
 
Jag drog ner till två koppar när jag var gravid och experimenterade då mig fram till att det bästa är att ta första koppen när jag kommit till jobbet och andra koppen efter lunch. Ibland tog jag en kopp när jag kom till jobbet och en kopp på förmiddagsfikat kl 9.30, det fungerade också rätt bra. Insåg till min förvåning att det var enklare att hoppa över kaffet på eftermiddagen.
 
Om ni enbart fick dricka två koppar kaffe om dagen (eller annan valfri varm favoritdryck). När hade ni valt att dricka dem? Till frukosten? I en termos på bussen/i bilen? När ni kom till jobbet? Efter lunchen? Eftermiddagsfika?
På morgonen, det första jag gör.
 

Liknande trådar

Relationer För nån några dagar sen hade sambon lagt in sommar däcken i bilen och jag fick uppgiften att åka till däckfirman för att få skifta...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
10 085
Senast: Sel
·
Fritid Jag tänkte att det hade varit roligt med tråd där vi kan ge varandra tips och idéer på semesterkänsla i vardagen nu under sommaren...
2
Svar
24
· Visningar
2 058
Senast: Kakis
·
Relationer I morgon ska jag träffa en person som är genomsnäll... eller nåt. Jag har träffat personen tidigare vid några tillfällen och trots...
15 16 17
Svar
323
· Visningar
19 486
Senast: Shaggy
·
Kropp & Själ I måndags och idag, efter en varmare dag med skinande sol (gårdagen var kyligare), så har jag reagerat på något på den lilla korta(!)...
Svar
7
· Visningar
232
Senast: Hellhound
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Valp 2023 -den andra
  • HusdjursGPS

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp