Kallblodstraveren- en ridehest i verdensklasse!

Re: Avelsfrågan.

:rofl:
Jag flabbar ihjäl mig! Vi får också lite linjeavel på Barry! Barry är morfar till mitt sto så jag var också lite tveksam eftersom man har hört att Barry var en riktig "jävel". Mitt sto är dock jättesnällt fast hon har ju egna tankar och viljor emellanåt men det tolkar jag som normalt med tanke på rasens intelligens - man måste ju ifrågasätta lite och som sagt så är hon ju fuxmärr! Skicka gärna en bild på ditt sto. Åh, jag måste skaffa mig en digitalkamera :idea:
 
Re: Avelsfrågan.

Detta kan inte fortsätta! :rofl: :D :bump:
Har du inställning så att du kan ta imot Privat Meddelande?
Jag skickar ett till dig, eftersom detta har lite med tråden att göra.

Det låter som vi har samma far på stona! :D
 

Liknande trådar

Foder & Strö Ja, da er jeg her igjen med den umulige ponnien min. Unghest som siste uken har begynt å bete seg som hingst. Masse vrinsking hele...
Svar
4
· Visningar
519
Senast: Freazer
·
Utrustning Jeg kjøpte Sprenger bøyelig gummibitt med litt tungefrihet til unghesten min Når jeg prøvde henne gikk hun med et kjempetykt enkelt...
Svar
2
· Visningar
469
Senast: EZMK
·
Hästmänniskan Jeg vet ikke hva som er galt med meg, og jeg trenger å skrive av meg.... kanskje er det noen andre der ute som har hatt lignende...
Svar
18
· Visningar
1 012
Senast: Lobelia
·
Dressyr Har sett 2 reaksjoner på youtube om FEI's nye regelbok for 2023 som har fjernet alle punkter om hvordan hestens hode skal være under...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
5 860
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp