miumiu
Trådstartare
Vi flyttar till hus i sommar och våran autistiska gubbstrutt Sickan aka Iller hänger förstås med. Sickan är en väldigt speciell katt. Han är väldigt skygg, ljudkänslig, rädd för plötsliga rörelser osv. Han kan typ bli rädd om man tar på sig skor och går runt med dom hemma. Han kan uppskatta att lufta sig lite på balkongen kortare stunder men han är inte som Sotis var, som kunde ligga där och jäsa i en stol i timmar. Sotis kunde även uppskatta koppelutfkykter i yngre dagar vilket Sickan aldrig gjort.
Min tanke är att han kan få vara lite i trädgården när han har landat om han vill. Har mycket svårt att tänka mig att han skulle längta efter att vidga sina vyer mer än så men vem vet? Någon som har erfarenhet av att göra utekatt av en gammal innekatt?
Min tanke är att han kan få vara lite i trädgården när han har landat om han vill. Har mycket svårt att tänka mig att han skulle längta efter att vidga sina vyer mer än så men vem vet? Någon som har erfarenhet av att göra utekatt av en gammal innekatt?