Bukefalos 28 år!

Kaos (Ulvlek)

Jag börjar faktiskt bli tveksam till spioninfo öht, hade det funnits så hade någon varit säker på någon sas.

Eller så finns det ingen ängel tex utan andra typer av beskydd.

Då är det svårare att läsa ut något av spioninfon. 🙂

Jag tror det kan finnas en variant av ängel. Är oxå mer inne på brevbärarform än spioninfo
 
Är det jättevanligt i DL2? Det tror jag väl inte. Elo fick 6 röster varav en från ulven Lobelia och en från ulven (?) Lena så uppenbarligen inget som lyan fattade
Nej ingen rollista gör ju att även ulvar kan fundera över vilka som finns med i spelet kanske ? Oavsett om de kan gissa så kan de ju inte veta?
Dock visste ju ulven Lobelia att Elo inte satt i lyan.
Så inte konstigt om både hon och ev fler ulvar röstade där
 
Är det jättevanligt i DL2? Det tror jag väl inte. Elo fick 6 röster varav en från ulven Lobelia och en från ulven (?) Lena så uppenbarligen inget som lyan fattade
Men att Lobelia röstade på Elo betyder ju ingenting, hennes röst i tråden var ju inte giltig. Det kan ju mycket väl varit ett försök att se oskyldig ut.
Därmed inte sagt att lyan hade fattat att Elo var ond.
 
Jag har samma tanke som både @LenaH och @fio att troligen finns det ingen spioninfo i leken. Absolut ingen fullvärdig spion iaf.
Precis som LenaH säger då skulle det finnas folk som var mer säkra på fler goda helt enkelt.
Så sällar mig till skaran som tänker att OM någon hjälp finns så finns den i brevform
 
Men att Lobelia röstade på Elo betyder ju ingenting, hennes röst i tråden var ju inte giltig. Det kan ju mycket väl varit ett försök att se oskyldig ut.
Därmed inte sagt att lyan hade fattat att Elo var ond.

Nej det är ju sant hon var ju fårulv. Nej jag tror ju inte lyan hade fattat det faktiskt.
 
Men det besvarade jag ju själv direkt efter min röst, jag tyckte det var jämnt skägg för mig vilken som var ondast av fio och Lobelia och när jag skrev mitt inlägg låg det bara två röster på Lobelia.

Jag ville se tankarna hos andra när jag lagt min röst men det föll ju platt när det ramlade in flera medan jag skrev.

Men @qitis menade i förrgår på trubbellynchen. Det framgår senare då jag frågade eftersom heffa inte var med igår
 
Ok, just nu känns det som att min lya består av två av LenaH, Yem och Karamellen.


LenaH pga att hon vid det här laget borde bidragit med mer letande om hon var god. Känner inte alls igen henne från tex förra leken. (Och så har hon inte sagt åt mig att gå och duscha en enda gång. :laugh:)
Yem är jag väldigt osäker på. Om hon är ond, varför drog hon då igång lynchningen av Lobelia igår?
Karamellen kan jag inte alls heller placera. Hon fövrirrar mig totalt!

Däremot lägger jag fio åt sidan idag tror jag. Just nu känns det som att hon genuint försöker hitta de lurviga spelarna.
 
Yem, Lena och Lobelia röstade alla på karamelldrottningen. Sen bytte Yem till heffaklumpen och där kan man ju undra om det var ett försök till att rädda Lobelia. Varför ens byta röst annars?
Det verkade stå mellan lobelia och heffa. Även om jag föredrog Lobelia så började jag undra om det inte kunde vara heffa ändå . Eftersom vi inte visste hur ställningen egentligen var plus tidigare snack om röstförmågor osv så blev jag orolig att ulvarna skulle rädda än den ena och än den andra. Jag flyttade så att jag kunde snabbt reagera om något konstigt hände. Jag var på mob så jag visste att jag annars inte skulle kunna reagera snabbt.
 
Yem, Lena och Lobelia röstade alla på karamelldrottningen. Sen bytte Yem till heffaklumpen och där kan man ju undra om det var ett försök till att rädda Lobelia. Varför ens byta röst annars?
Om den funderingen ska ha bäring så torde det varit många goda som lagt en av sina röster på Lobelia -eller tänker jag fel här ?
Så de skulle bli osäkra på hur illa till Lobelia låg

För är det många onda som röstat dela på lobelia och dels på Heffa så är det ju givet att pm rösten ligger på Heffa.
Om du förstår hur jag menar ?
 
Om den funderingen ska ha bäring så torde det varit många goda som lagt en av sina röster på Lobelia -eller tänker jag fel här ?
Så de skulle bli osäkra på hur illa till Lobelia låg

För är det många onda som röstat dela på lobelia och dels på Heffa så är det ju givet att pm rösten ligger på Heffa.
Om du förstår hur jag menar ?
De enda som inte röstade Heffa + Lobelia (förutom Heffa och Lobelia själva) var du och LenaH.
 
Ja det stämmer nog som jag kommer ihåg det ja
Jag var misstänksam mot lenah så ville poängtera det med en av mina röster om jag skulle bli käk senare

Fick ju lite andra tankar igår. Som jag tror jag kan ha fått helt fel för mig :crazy:när allt tas med som skrivits och sagts sedan dess.

Men tycker fortfarande det är svårt att placera Lenah. Men håller ju med om det du och @fio anför att det är lite dåligt med grävande jämfört med en god LenaH kanske?
 
Nej jag är inte riktigt säker men hyfsat säker.
Jag skulle gärna vilja höra varför Lena H. Något mer konkret än är inte sig själv som är svårt för mig att bedöma.Jag tror fortfarande på karamellen och den sista brde vara fio eller Lena.
 
@Yem verkar ha frångått sin princip att rösta i sitt första inlägg för dagen? Noterar men vet inte om det betyder något ?
 
Min dator är sönder så jag måste skriva små inlägg istället via mob. Så jag hänger här en stund och försöker gå igenom inläggen så att jag kan bilda en uppfattning och rösta.
 
Just nu letar jag efter röstlistan på dagarna så om det är någon snäll som kan posta den så skulle det underlätta.😘
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 157
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 294
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 941
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 628
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Livförsäkring
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp