Bukefalos 28 år!

Kaos (Ulvlek)

Dl 4
Yem jag och lobelia. Ändrar till Heffaklumpen och röstar ut Heffaklumpen. Varför annars byta liksom.

Lena: Heffaklumpen plus mig.

Min lya ser ut att bestå av dessa två. Pågrund av röstningarna men även hur jag uppfattar att de spelat genom leken.

Ska läsa igenom fler deltagare bara innan jag röstar
 
Ok, just nu känns det som att min lya består av två av LenaH, Yem och Karamellen.


LenaH pga att hon vid det här laget borde bidragit med mer letande om hon var god. Känner inte alls igen henne från tex förra leken. (Och så har hon inte sagt åt mig att gå och duscha en enda gång. :laugh:)
Yem är jag väldigt osäker på. Om hon är ond, varför drog hon då igång lynchningen av Lobelia igår?
Karamellen kan jag inte alls heller placera. Hon fövrirrar mig totalt!

Däremot lägger jag fio åt sidan idag tror jag. Just nu känns det som att hon genuint försöker hitta de lurviga spelarna.
Du tror att det är två kvar i lyan? Och velar mellan dessa tre?
 
Det är ju ingen idé att jag röstar på yem nu när så många röster ligger på Lena H
Så det är lika bra att hoppas på det bästa. Samla rösterna som det heter och karamelldrottningen röstar på LenaH
 
Aha intressant. Jag har ju haft dig som god länge då du såg mig som god tidigt i leken. När typ ingen annan hade det.
Edit eller inte tidigt men efter ror dl2 eller när det nu var
Ja, jag har placerat dig utanför lyan länge. Men jag är inte säker på någon av dom som är kvar just nu. Någon måste ju vara ulv.
 
DL 6

10.29 fio röstar på LenaH
Qitis röstar på LenaH
Yem röstar LenaH
LenaH röstar på fio
Klara röstar på LenaH
Karamelldrottningen röstar på LenaH

LenaH 5
Fio 1
 
Alla är inte här, men ska försöka titta in igen om 30 minuter, så får ni uppdatering tidigt så fort alla godkänt (eller 21.30 om någon inte vill)
 
Ni har lynchat häxan LenaH

Roller:
Goda
Storbonde:
Får sia tre spelare under spelets gång. NattDL.
Bagare: Om bagaren väljs som käk dör denne som vanligt, men nästa natt är ulvarna mätta och orkar inte käka.
Nakor: Odödlig i käk
Tvillingar: Två goda som känner till varandra och får kommunicera utanför leken.

Onda
Ledarvargen:
Ond utanför lyan som känner till lyamedlemmarna men inte eventuella specialroller. Om denne väljs som käk får den istället välja en av ulvarna som blir käk och kommer själv med i lyan. Om alla ulvar dör får ledarvargen förmåga att käka. NattDL på eventuellt käk.
Ulv i fårakläder: Denne röstar dolt i pm till LL, rösten i leken räknas ej. Är med i lyan. DagDL.
Häxa: Får vid ett tilfälle förhäxa en deltagare, dennes röst räknas ej nästkommande lynch. Del av lyan. NattDL.

NattDL när alla val kommit in eller 9.00 om jag inte fått in dem till 22.30
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 358
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 577
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 452
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 097
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Svensk politik nr 3
  • Köpa hus
  • Hiss och diss del 5

Hund, Katt, Andra Djur

  • Flämtningar
  • Guldfasanerna
  • Uppfödare som slutat svara

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp