Bukefalos 28 år!

Kaoset del 2

Kommer troligen radera även denna.
Bara skönt att skriva av sig!

Veckan har varit kaos, har druckit under veckan på vardagar, inte okej.

Igår så hade vi försenad födelsedagsmiddag för mig plus en vän som fyller år..

Blev pruttfull, gick hem.
Sen kom två vänner förbi och vi drog ut på krogen.
Hånglade med säkert 5 personer och tog hem en 22 åring.

Jag fattar ju själv hur destruktivt detta är.
Har lite kontakt med S som jag dejtade förra året, ang AAmöte.
Han ska dit ikväll, jag har dock druckit och känner mig jävligt skör.
 

Balsam för själen ❤🙏
20220212_122404-01.jpeg
 
Idag ska jag på yoga 9.45, efter det ispromenad med en kompis och hennes barn, vi ska gå och köpa våffla! 😊
Sen kommer en gammal bekant förbi, vi ska beställa mat, se film och imorgon är planen isvak!
Vilken härlig helg! Blir nästan avundsjuk, men så klart unnar jag dig en fantastisk helg ❤️
 
Nu har vi haft stormöte, jag, min chef, terapeuten, läkaren och ssk.
Ingenting att anmärka på, fick bara en massa beröm :o:love: kändes kul! Har ett papper med en sammanfattning, ska se om jag kan fota av det när jag kommer hem 😊

Fick också mer sovmedicin och antabus utskrivet.

Igår fick jag även väldigt mycket beröm från jobbet, att alla är supernöjda med mig, både i städ och det jag hjälper till utöver det. Väldigt kul att höra, jag trivs ju så himla bra! ❤
 
Åh, vad glad jag blir för din skull! Tänk att du vågade be om hjälp, och att det blev så bra?

Sånnahär stunder tänker jag är SÅ värdefulla, både som ett kvitto för utvecklingen man gör men också något som kan lyfta en om/när man upplever svackor. Återigen, SÅ stolt och så imponerad av dig! 👏👏👏👏
 
Åh, vad glad jag blir för din skull! Tänk att du vågade be om hjälp, och att det blev så bra?

Sånnahär stunder tänker jag är SÅ värdefulla, både som ett kvitto för utvecklingen man gör men också något som kan lyfta en om/när man upplever svackor. Återigen, SÅ stolt och så imponerad av dig! 👏👏👏👏

Men eller hur! Jag var ju livrädd för att kontakta ag, men det blev ju hur bra som helst 🙏
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp