Kaoset del 2

Kommer troligen radera även denna.
Bara skönt att skriva av sig!

Veckan har varit kaos, har druckit under veckan på vardagar, inte okej.

Igår så hade vi försenad födelsedagsmiddag för mig plus en vän som fyller år..

Blev pruttfull, gick hem.
Sen kom två vänner förbi och vi drog ut på krogen.
Hånglade med säkert 5 personer och tog hem en 22 åring.

Jag fattar ju själv hur destruktivt detta är.
Har lite kontakt med S som jag dejtade förra året, ang AAmöte.
Han ska dit ikväll, jag har dock druckit och känner mig jävligt skör.
 

Hur är det med dig @pepp ?

Det är jättebra 😊 jag var ledig hela förra veckan! Det gjorde verkligen susen, jag har kommit igång med träningen igen, fått lägenheten storstädad och har promenerat och njutit av vädret!

Går fortfarande hos terapeuten men känner mig ganska färdig där nu, det räcker gott med kvinnomötena.

Känner mig allmänt tillfreds med livet, glad och lite sprudlande. På riktigt har jag nog aldrig mått såhär bra?
Har ett extremt inrutat liv, men jag tror det är bra och nödvändigt för att det ska fortsätta fungera friktionsfritt :)
 
Screenshot_20220429-063611_Sober Time.jpg
 
Fått ny hemläxa av terapeuten, ska fota av den när jag kommer hem :) den kändes nyttig!
Annars bra möte, hon sa att det varit lätt att möta mig. Det grundar sig nog i att jag verkligen ville ta tag i skiten 😊

Är så himla tacksam!
Glöm inte att vara stolt också!
I morse skrev jag till mamma och syrran att jag är så tacksam över en grej. Sen var jag tvungen att lägga till att jag är stolt också, för det är faktiskt jag som genom målmedvetet jobb har fixat just det.
 
Vilken bra övning! Känner du att du har koll på dina triggers?
Jag tyckte just att se mina mönster var svårt ganska länge, i alla fall att konkretisera det på ett diagram.

Visst! Tycker också det :)
Tror jag har hyfsad koll, men som du säger svårt att konkretisera det. Men ska börja kika mer på den imorgon.

Önskar så att jag visste mitt mönster förra gången, det är ju inte så att jag en dag bara bestämde mig för att dricka, det hade ju uppenbarligen byggts upp under en tid utan att jag tänkt på det.
 
Oj vilken egoboost jag nyss fick.

En kollega kom när jag härjade runt i köket, hon tycker jag är så inspirerande, snygg och duktig. Hon sa att jag nog är så uppe i mig själv så jag inte riktigt märker hur jag uppfattas av andra.

Det här var så fint att få höra, jag blev extremt generad och glad! :D :o
 
Senast ändrad:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra blötmat
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

  • Föl 2023
  • Dressyrsnack 17
  • Galoppombytenas mysterium (utbruten ur Dressyrsnack)

Omröstningar

Tillbaka
Upp