Kaoset del 2

Kommer troligen radera även denna.
Bara skönt att skriva av sig!

Veckan har varit kaos, har druckit under veckan på vardagar, inte okej.

Igår så hade vi försenad födelsedagsmiddag för mig plus en vän som fyller år..

Blev pruttfull, gick hem.
Sen kom två vänner förbi och vi drog ut på krogen.
Hånglade med säkert 5 personer och tog hem en 22 åring.

Jag fattar ju själv hur destruktivt detta är.
Har lite kontakt med S som jag dejtade förra året, ang AAmöte.
Han ska dit ikväll, jag har dock druckit och känner mig jävligt skör.
 

Så himla bra du är! 300 dagar är en satans massa dagar som du har kämpat emot beroendet och prioriterat dig själv. Jag hoppas att du kan unna dig att känna dig stolt över dig själv, det ska du verkligen vara!

Tack! ❤️
Det känns helt sjukt faktiskt, med tanke på var jag var i början... försöker vara snäll mot mig själv och ge det goda tankar 😊 inte alltid lätt!
 
Jag slängde bara iväg en like igår pga. bråttom men så sjukt starkt jobbat! De flesta kommer aldrig så långt och man märker bara här på forumet att du har det så mycket bättre nu, något du verkligen förtjänar! :) 🥳 Nått kul litet sätt att fira borde det finnas

Får fnula på nånting! Ska iallafall få en gratistatuering för 2000 spänn av min tatuerare 😄 men vi har inte bokat in det än!
 
En liten medalj såhär på söndag morgon! :D
Screenshot_20220904-065423_Sober Time-01.jpeg
 
Grymt bra!

Hur känner du dig, såhär 10 månader in i nykterheten? Och känns det ok att inte längre gå på antabus?

Jag har inte orkat skriva om det.
Men jag har mått skit de senaste veckorna... 2 söndagar i rad har jag bara legat och toklipat i en ångesthög. Och när jag har ångest drar jag mig (tyvärr) undan... och drar på mig extremt många offerkoftor 🙃

Det börjar dock reda upp sig tror jag, den här helgen var fin, så den kan jag leva på ett tag ❤️
 
Jag har inte orkat skriva om det.
Men jag har mått skit de senaste veckorna... 2 söndagar i rad har jag bara legat och toklipat i en ångesthög. Och när jag har ångest drar jag mig (tyvärr) undan... och drar på mig extremt många offerkoftor 🙃

Det börjar dock reda upp sig tror jag, den här helgen var fin, så den kan jag leva på ett tag ❤️
Så tråkigt att höra, och jag önskar att jag kunde skriva något käckt och uppmuntrande men tyvärr finns ju den vidriga ångesten och annan skit även som nykter :( Jag hoppas verkligen att det snart känns bättre igen, och jag blir ännu mer imponerad av att du håller dig nykter när livet är tufft. Pepp för ett år sen gissar jag skulle ha hanterat ångesten på ett helt annat sätt och det är grymt inspirerande att följa ditt nya jag. Ta hand om dig! :heart
 
Så tråkigt att höra, och jag önskar att jag kunde skriva något käckt och uppmuntrande men tyvärr finns ju den vidriga ångesten och annan skit även som nykter :( Jag hoppas verkligen att det snart känns bättre igen, och jag blir ännu mer imponerad av att du håller dig nykter när livet är tufft. Pepp för ett år sen gissar jag skulle ha hanterat ångesten på ett helt annat sätt och det är grymt inspirerande att följa ditt nya jag. Ta hand om dig! :heart

Tack snälla ❤️
 
Så tråkigt att höra, och jag önskar att jag kunde skriva något käckt och uppmuntrande men tyvärr finns ju den vidriga ångesten och annan skit även som nykter :( Jag hoppas verkligen att det snart känns bättre igen, och jag blir ännu mer imponerad av att du håller dig nykter när livet är tufft. Pepp för ett år sen gissar jag skulle ha hanterat ångesten på ett helt annat sätt och det är grymt inspirerande att följa ditt nya jag. Ta hand om dig! :heart

Instämmer verkligen! Du är så otroligt inspirerande @pepp, njut av denna helgen, hoppas det fortsätter så ❤
 
Jag har inte orkat skriva om det.
Men jag har mått skit de senaste veckorna... 2 söndagar i rad har jag bara legat och toklipat i en ångesthög. Och när jag har ångest drar jag mig (tyvärr) undan... och drar på mig extremt många offerkoftor 🙃

Det börjar dock reda upp sig tror jag, den här helgen var fin, så den kan jag leva på ett tag ❤️
Åh vad tråkigt att höra! Du är en sådan insperation!!!

Hoppas verkligen du mår bättre snart!!!
 
Kvinnomöte ikväll, det var fint :) vi var bara 3 personer så då har jag lite lättare att prata! Berättade att jag haft det jobbigt ett tag, om mina overklighetskänslor och att det uppkom efter att jag slutat äta antabus.

Fick bra feedback av min terapeut, så nu känns det lite lättare 😊
 
Kvinnomöte ikväll, det var fint :) vi var bara 3 personer så då har jag lite lättare att prata! Berättade att jag haft det jobbigt ett tag, om mina overklighetskänslor och att det uppkom efter att jag slutat äta antabus.

Fick bra feedback av min terapeut, så nu känns det lite lättare 😊
Å, vad bra!
 
Blev en block på honom nu ändå. Det får vara nog. Förhoppningsvis får den vara kvar resten av livet nu 🙃

Iom att jag mått dåligt så rök även blocken... och där var han igång igen. Ett beteende jag måste sluta med.
Nu fick jag nyss detta:
Screenshot_20220911-183518_Instagram.jpg


Han är blockerad igen. Så fruktansvärd gränslös, jag har dragit ner alla persienner utifallatt.
Att jag aldrig lär mig.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Guldfasanerna
  • Rintränings- och utställningstråd

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp