Kaoset del 2

Kommer troligen radera även denna.
Bara skönt att skriva av sig!

Veckan har varit kaos, har druckit under veckan på vardagar, inte okej.

Igår så hade vi försenad födelsedagsmiddag för mig plus en vän som fyller år..

Blev pruttfull, gick hem.
Sen kom två vänner förbi och vi drog ut på krogen.
Hånglade med säkert 5 personer och tog hem en 22 åring.

Jag fattar ju själv hur destruktivt detta är.
Har lite kontakt med S som jag dejtade förra året, ang AAmöte.
Han ska dit ikväll, jag har dock druckit och känner mig jävligt skör.
 

Mår väl fortfarande inte tip top, men det är bättre.

Ikväll var jag medbjuden på tillställning ute då min kompis fyller år, men jag orkar inte vara nykter bland onyktra personer, känner mig så obekväm. Fattar inte varför detta kommer nu, i början hade jag ju inga problem med det och hade till och med fester.
For ut och sprang istället, och mötte en person från mitt förflutna, han stod och pissade mot ett garage. Precis där och då kände jag bara att fyfan vad jag är bra.
Jag hade kunnat vara tjejen bredvid som stod och väntade på honom.
 
Mår väl fortfarande inte tip top, men det är bättre.

Ikväll var jag medbjuden på tillställning ute då min kompis fyller år, men jag orkar inte vara nykter bland onyktra personer, känner mig så obekväm. Fattar inte varför detta kommer nu, i början hade jag ju inga problem med det och hade till och med fester.
For ut och sprang istället, och mötte en person från mitt förflutna, han stod och pissade mot ett garage. Precis där och då kände jag bara att fyfan vad jag är bra.
Jag hade kunnat vara tjejen bredvid som stod och väntade på honom.

Du ÄR så jävla bra!!
 
Håller med! Och jag tror att du kan inspirera andra till att kanske avstå eller iaf minska ner på intaget genom att visa hur bra du är! Tror att många egentligen är obekväma med att alkoholintaget är så stort på fester, men inte många vågar bryta mot "traditionen". ❤

Det är faktiskt personer som skrivit att jag fått dom att fundera över sitt eget alkoholintag, känns fint att man kan inspirera så ❤️
 
Tiden går FORT! 🥳❤️
Screenshot_20221004_042739-01.jpeg
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Jättehungrig katt
  • Kattbilder #9
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp