Kaoset del 2

Kommer troligen radera även denna.
Bara skönt att skriva av sig!

Veckan har varit kaos, har druckit under veckan på vardagar, inte okej.

Igår så hade vi försenad födelsedagsmiddag för mig plus en vän som fyller år..

Blev pruttfull, gick hem.
Sen kom två vänner förbi och vi drog ut på krogen.
Hånglade med säkert 5 personer och tog hem en 22 åring.

Jag fattar ju själv hur destruktivt detta är.
Har lite kontakt med S som jag dejtade förra året, ang AAmöte.
Han ska dit ikväll, jag har dock druckit och känner mig jävligt skör.
 

Helgerna är fortfarande lite småsvåra emellanåt. Fredagar går alltid bra, äter nåt gott till middag, ser film och somnar tidigt (igår la jag mig 20.00 😅) vilket dock gör att jag vaknar tidigt, åt frukost, tog en promenad, for på yoga i 75 min, åt lunch. Sen fick jag vara hundvakt i nån timma, ytterligare en promenad där.

Men nu, vad gör jag nu, legat och slökollat Love Island pga behöver inte fokusera.
Hade jag haft mer cash att röra mig med hade jag gått på bio, men ligger lite lågt med utgifter tills min tatuering är klar..
Ligger i badet nu, ska väl äta middag, ta en till promenad och förhoppningsvis somna tidigt.

Söndag imorgon, ska och träna och extrajobba på förmiddagen, sen på kvällen ska jag på konsert på kvällen, så det känns iallafall kul.

Lite rant.
Ja jag borde skaffa mig en hobby, men finns inte så mycket som lockar utöver det jag redan pysslar med.
 
Helgerna är fortfarande lite småsvåra emellanåt. Fredagar går alltid bra, äter nåt gott till middag, ser film och somnar tidigt (igår la jag mig 20.00 😅) vilket dock gör att jag vaknar tidigt, åt frukost, tog en promenad, for på yoga i 75 min, åt lunch. Sen fick jag vara hundvakt i nån timma, ytterligare en promenad där.

Men nu, vad gör jag nu, legat och slökollat Love Island pga behöver inte fokusera.
Hade jag haft mer cash att röra mig med hade jag gått på bio, men ligger lite lågt med utgifter tills min tatuering är klar..
Ligger i badet nu, ska väl äta middag, ta en till promenad och förhoppningsvis somna tidigt.

Söndag imorgon, ska och träna och extrajobba på förmiddagen, sen på kvällen ska jag på konsert på kvällen, så det känns iallafall kul.

Lite rant.
Ja jag borde skaffa mig en hobby, men finns inte så mycket som lockar utöver det jag redan pysslar med.
Har du högskolebehörighet? Det går fortfarande att söka kurser till våren. Kanske dags att testa något nytt, sök någon kul 7,5-poängare på kvartsfart.
 
Hitta något nytt att lära dig mer om genom youtube kanaler, Udemy eller andra sidor på nätet?

Det går säkert att hitta sidor om allt från bildredigering till avancerade handarbetes sidor.

Jag har tänkt ta upp virkandet igen faktiskt, har en ofärdig filt i garderoben :D måste bara lära mig virka igen, och köpa garn.

Är nog lite nere i en svacka, därav att jag har svårigheter att ta för mig nya saker. Det ska kännas enkelt liksom...
 
Helgerna är fortfarande lite småsvåra emellanåt. Fredagar går alltid bra, äter nåt gott till middag, ser film och somnar tidigt (igår la jag mig 20.00 😅) vilket dock gör att jag vaknar tidigt, åt frukost, tog en promenad, for på yoga i 75 min, åt lunch. Sen fick jag vara hundvakt i nån timma, ytterligare en promenad där.

Men nu, vad gör jag nu, legat och slökollat Love Island pga behöver inte fokusera.
Hade jag haft mer cash att röra mig med hade jag gått på bio, men ligger lite lågt med utgifter tills min tatuering är klar..
Ligger i badet nu, ska väl äta middag, ta en till promenad och förhoppningsvis somna tidigt.

Söndag imorgon, ska och träna och extrajobba på förmiddagen, sen på kvällen ska jag på konsert på kvällen, så det känns iallafall kul.

Lite rant.
Ja jag borde skaffa mig en hobby, men finns inte så mycket som lockar utöver det jag redan pysslar med.
Vaaalp.. :angel:

Jag ska också försöka få igång virkandet igen. Målet är att få ihop nått gulligt till min kompis unge som fyller år i januari. Men jag har ju glömt allt så det är sjukt segt! 😅😂
 
Vaaalp.. :angel:

Jag ska också försöka få igång virkandet igen. Målet är att få ihop nått gulligt till min kompis unge som fyller år i januari. Men jag har ju glömt allt så det är sjukt segt! 😅😂

Haha, I wish 🥲
Visst är det drygt! Det tog mig ett tag att lära mig, och så är det som bortblåst igen 😂 kan det inte bara sitta kvar i händerna?!
 
Intresserad av språk? Ladda ner Duolingo-appen och lär dig ett nytt språk. Jag har läst spanska i två år via appen och kan massor mera nu är då jag började (då kunde jag kanske 5 lösryckta ord).
 
Intresserad av språk? Ladda ner Duolingo-appen och lär dig ett nytt språk. Jag har läst spanska i två år via appen och kan massor mera nu är då jag började (då kunde jag kanske 5 lösryckta ord).

Inte ett dugg :o Bra förslag annars.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Uppdateringstråd 29
  • Katter och spädbarn

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp