Kaoset del 2

Kommer troligen radera även denna.
Bara skönt att skriva av sig!

Veckan har varit kaos, har druckit under veckan på vardagar, inte okej.

Igår så hade vi försenad födelsedagsmiddag för mig plus en vän som fyller år..

Blev pruttfull, gick hem.
Sen kom två vänner förbi och vi drog ut på krogen.
Hånglade med säkert 5 personer och tog hem en 22 åring.

Jag fattar ju själv hur destruktivt detta är.
Har lite kontakt med S som jag dejtade förra året, ang AAmöte.
Han ska dit ikväll, jag har dock druckit och känner mig jävligt skör.
 

Det var en fantastisk spelning (Thomas Stenström) kände mig inte ett dugg peppad nu innan. Men det var nog precis vad jag behövde ❤️
20221009_194226-01.jpeg
 
Min terapeut skrev just och frågade om jag ville hjälpa en tjej att gå på AAmöte, jag avskyr ju tyvärr AA 😬 inte konceptet, men att det är så stora grupper med helt okända människor.
 
Mina ångestnivåer är inte vad dom borde vara just nu 😅 låg hos tatueraren och höll på börja gråta för att jag kände mig socialt akward, och då har vi ändå känt varandra i många år...

Kollade tillbaka lite på min instagram och höstdepp verkar vara en grej för mig. Bara det att jag brukade försöka dricka bort det (det gick ju inte så bra eftersom alkohol triggar ångest) vilket jag inte kan/vill nu.
 
Min bästis mamma är så gullig, bästis skrev till mig idag:
"Mamma ringde och var orolig över dig då du inte har Instagram eller facebook ♥️ "
Så jag skrev till henne att jag var okej. Det känns fint att hon bryr sig.

Har tagit bort min Facebook, men instagram är kvar, har dock känt att det tar mer än det ger så den kanske ryker också.

Andra ensamma helgen i rad nu, det tär fan på en... har ont i halsen så kan inte träffa nån heller.
 
Gammal bekant försöker fortfarande nästla sig in.
Har han blockad på instagram fortfarande men inte tagit steget med numret än, börjar han terra mig där med så tar jag tag i det!
Screenshot_20221017-183556_One UI Home.jpg

Han vet verkligen vilka knappar han ska trycka på, jag var oerhört sugen på svara. Men skrev med bästis som följt hela alltet och hon fick mig på andra tankar ❤️
 
Gammal bekant försöker fortfarande nästla sig in.
Har han blockad på instagram fortfarande men inte tagit steget med numret än, börjar han terra mig där med så tar jag tag i det!
Visa bifogad fil 103225
Han vet verkligen vilka knappar han ska trycka på, jag var oerhört sugen på svara. Men skrev med bästis som följt hela alltet och hon fick mig på andra tankar ❤️
Blockera. Överallt. Bums! ❤️
 
Gammal bekant försöker fortfarande nästla sig in.
Har han blockad på instagram fortfarande men inte tagit steget med numret än, börjar han terra mig där med så tar jag tag i det!
Visa bifogad fil 103225
Han vet verkligen vilka knappar han ska trycka på, jag var oerhört sugen på svara. Men skrev med bästis som följt hela alltet och hon fick mig på andra tankar ❤️
Sånt där är så jädra fult. Har fått liknande av en person jag sa upp kontakten med, kontant var densamma: JAG mår dåligt så då ska DU vara snäll och inte tänka på ditt eget välmående utan MITT. Noll insikt om att de kanske hade någon liiiiiten del med i att kontakten bröts och att de får visa att de förstått det om det ska finnas någon chans till kontakt. Förlåt om jag gnällde av mig lite här men blev väl lite triggad av att läsa skärmdumpen:yuck:
 
Sånt där är så jädra fult. Har fått liknande av en person jag sa upp kontakten med, kontant var densamma: JAG mår dåligt så då ska DU vara snäll och inte tänka på ditt eget välmående utan MITT. Noll insikt om att de kanske hade någon liiiiiten del med i att kontakten bröts och att de får visa att de förstått det om det ska finnas någon chans till kontakt. Förlåt om jag gnällde av mig lite här men blev väl lite triggad av att läsa skärmdumpen:yuck:

Gnäll på! Det var nyttigt för mig att läsa, jag var ju liksom på väg att svara för att jag tänkte "åh vad gullig han är" 🙄😅
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp