Bukefalos 28 år!

Katt som gräver i blomkrukor

S

stalltroll

Har en liten katt som älskar att gräva i blomjorden i våra blomkrukor. Hon leker med stora jordbollar som hon vräker ur. Det är inte så att hon gräver för att hon vill sätta sig o göra ifrån sig utan det är för att hon kommit på att det är jättekul att göra så... Hon är väldigt energisk och busig i övrigt, älskar o leka med allt hon får tag i.

Hur får jag henne att sluta med det här? Går det att spraya något på blommorna som katter inte tycker om?? Hon vet att hon inte får göra så här, för hon gör det mest på nätter eller när vi inte ser.. :crazy:
 

Liknande trådar

Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
13
· Visningar
721
Senast: Hazel
·
Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 212
Senast: Sassy
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 500
Katthälsa Jag med familj har bott utomlands i sambons hemland under en del av föräldraledigheten i 3,5 månader. Under tiden vi har varit borta så...
2
Svar
22
· Visningar
3 782
Senast: Kaching
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp