Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kul trick, kanske ska testa med Sparky någon gång!Jag bytte underlag, form och färg på den nya. Hade sen en katt som såg direkt förolämpad över att jag trodde hon inte skulle fatta3 rundor in kunde jag byta fram och tillbaka på höger och vänster.
Kul trick, kanske ska testa med Sparky någon gång!
Hon är inte en sådan som gillar att springa om du kastar? (Alltså utan mer träningsgodis.)Ikväll har hon stulit musen som vi tränat med och sen kommit springande med den till mig. Den här katten lär sig för snabbtjag hinner inte komma på nytt innan hon lärt sig det som skulle ta lite tid att lära sig
Vilken underbar kul kisse du verkar haJust nu kör vi fotgående, typ mer eller mindre på "hundnivå" för att ha något som är svårt nog. Hon är mer motiverad än vilken uttråkad soffhund som helst och mer eller mindre studsar fram. Kan man anmäla sig till rallylydnad och säga att hon är en väldigt konstig terrier?
Hon kan även backa nu även om jag står upp, fast det får heta beep beep istället för kommandot backa kan hon redan för att gå väck från dörren när jag inte vill hon ska ut.
Hon kör också alla trick på en gång om hon inte tycker man klickar fort nog. Idag försökte hon gå slalom mitt i fotgående och jag höll på att snubbla över henne, om hon inte förstår vad jag menar så backar hon i ultrarapid eftersom det är det sista vi övade innan vi började med fot.
Ja hon är verkligen detVilken underbar kul kisse du verkar ha![]()
Finns inställningar på youtube så att bara sådana som har den specifika länken kan titta, annars syns videon inteJa hon är verkligen dethar funderat på om jag skulle filma nåt och lägga upp här. Här blir man nog inte dömd som man blir på vissa forum. Men jag vet inte var man kan lägga upp filmer nuförtiden som inte är på Instagram eller Facebook, vill inte länka från dom kontona.
Sen vill jag inte va med på film heller men det kan jag kanske stå ut med för att folk ska få se hur gullig hon är![]()