Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Häftigt!!Förra våren såg jag en artikel som Naturskyddsföreningen publicerat - en studie visade att "Birds-be-safe-collars" gör att katterna lyckas ta 87% färre fåglar!!!
Jag googlade efter mönster, köpte färggranna stuvbitar och tog fram symaskinen.
Det blev succé för matten men inte för Tess - från fyra pippisar per dag när det var som värst till NOLL!!!Visa bifogad fil 190137
Syns lite dåligt, kan ta bättre bilder.

Han lyckades faktiskt ta av sig halsbandet för första gången, så tar gärna närbild för modell 2.0Förra våren såg jag en artikel som Naturskyddsföreningen publicerat - en studie visade att "Birds-be-safe-collars" gör att katterna lyckas ta 87% färre fåglar!!!
Jag googlade efter mönster, köpte färggranna stuvbitar och tog fram symaskinen.
Det blev succé för matten men inte för Tess - från fyra pippisar per dag när det var som värst till NOLL!!!Visa bifogad fil 190137
Syns lite dåligt, kan ta bättre bilder.
Du ska helt klart ha kattleksaker i form av färgglada möss där iVisa bifogad fil 190147
Nu är det slut med tramset att ha hjärtan på tråd i glasbyttan, sa floristpojkarna.
Hänga upp en stor hängmatta i taket
Nämen
Han var liksom så himla näpen!Nämen! Det var det gulligaste! Han är fortfarande fantastiskt söt, och väldigt stilig!
![]()
Själv gick jag balansgång på gardinstången i jakt på flygande fän häromdagen. Hälsningar Queen...
Själv gick jag balansgång på gardinstången i jakt på flygande fän häromdagen. Hälsningar Queen...
Är hon en hjälpsam katt som faktiskt fångar dem också?
NejÄr hon en hjälpsam katt som faktiskt fångar dem också?
Den gången Juno fick för sig att gå på gardinstängerna så lossnade hela anordningen från väggen.2 av mina tog dagliga promenader på gardinstången ett tag. När hon var högdräktig var det lite knöligt att vända tyckte den äldre och matte stod nedanför och var beredd att ta emot om hon ramlade. Jättenervöst! Och jag har en ras som enligt instruktionsboken är markbunden...