Kattbilder #10

Bukefalos 30 år!

13434.webp

Kom hem efter nattpass och Jarres nya leksak stod vid dörren som Early Bird levera. Skitkul hälsar han!

Förra våren såg jag en artikel som Naturskyddsföreningen publicerat - en studie visade att "Birds-be-safe-collars" gör att katterna lyckas ta 87% färre fåglar!!!
Jag googlade efter mönster, köpte färggranna stuvbitar och tog fram symaskinen.
Det blev succé för matten men inte för Tess - från fyra pippisar per dag när det var som värst till NOLL!!! 🙏🏻Visa bifogad fil 190137
Syns lite dåligt, kan ta bättre bilder.
Häftigt!! :bump:

Förra våren såg jag en artikel som Naturskyddsföreningen publicerat - en studie visade att "Birds-be-safe-collars" gör att katterna lyckas ta 87% färre fåglar!!!
Jag googlade efter mönster, köpte färggranna stuvbitar och tog fram symaskinen.
Det blev succé för matten men inte för Tess - från fyra pippisar per dag när det var som värst till NOLL!!! 🙏🏻Visa bifogad fil 190137
Syns lite dåligt, kan ta bättre bilder.
Han lyckades faktiskt ta av sig halsbandet för första gången, så tar gärna närbild för modell 2.0

Själv gick jag balansgång på gardinstången i jakt på flygande fän häromdagen. Hälsningar Queen...

2 av mina tog dagliga promenader på gardinstången ett tag. När hon var högdräktig var det lite knöligt att vända tyckte den äldre och matte stod nedanför och var beredd att ta emot om hon ramlade. Jättenervöst! Och jag har en ras som enligt instruktionsboken är markbunden...

Själv gick jag balansgång på gardinstången i jakt på flygande fän häromdagen. Hälsningar Queen...

2 av mina tog dagliga promenader på gardinstången ett tag. När hon var högdräktig var det lite knöligt att vända tyckte den äldre och matte stod nedanför och var beredd att ta emot om hon ramlade. Jättenervöst! Och jag har en ras som enligt instruktionsboken är markbunden...
Den gången Juno fick för sig att gå på gardinstängerna så lossnade hela anordningen från väggen. 🙈

Liknande trådar

• Sorgen efter en katt
  • Ungkatt och aktivitetsnivå
  • Väldigt intensiv katt
  • En hund till?

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat