Kattbilder #4

Status
Stängd för vidare inlägg.
50D58B84-7A27-422B-A53F-87D9C3B5EE9B.jpeg
 
Haft en liten fotoide länge. Tycker min Lysa är väldigt lik Pusheen (fast Lysa är förståss inte tjock, utan bara fluffig 😇). Så nu håller jag på att fota henne som massa Pusheen-dekaler 😂😍. Hon tycker det är kul, vara i centrum, få leka och äta godis på köksbordet.
Oh! Jag älskar pusheen, och det här såg ju perfekt ut :rofl::love: visa de andra om du har fått till flera! :love:
 
Oh! Jag älskar pusheen, och det här såg ju perfekt ut :rofl::love: visa de andra om du har fått till flera! :love:

Vad kul, tack. Lagt upp endel på instagram (Lyckothecat). Kan ju inte lägga in flera bilder i ett inlägg här av nån anledning och vill inte bomba tråden 🙈. Men visar gärna fler. Här kommer en (tills nu) ovisad bild:
 

Bifogade filer

  • 7F97EA75-D138-4AF6-8048-894AD5048E8C.jpeg
    7F97EA75-D138-4AF6-8048-894AD5048E8C.jpeg
    361 KB · Visningar: 85
@athena_arabians avsåg att tagga dig i mitt förra inlägg 😂

Du som kommenterade filmen tidigare på Svante och hans jägartalanger utifrån fårskinnet 😂

Den här gången har han tagit det ännu större och tjockare skinnet, som dessutom ligger betydligt längre bort än det andra, och ändå släpat in det i köket 😂
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
57 58 59
Svar
1 170
· Visningar
43 382
Övr. Hund Jag måste köpa ny bil (haft förmånsbil och ska nu byta jobb) och vet inte riktigt vad jag ska ha. Just nu har vi tre fyrbenta, jag har...
Svar
0
· Visningar
285
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Klockan är inte ens 22, och det är kolsvart ute. Jag insåg att det bara är två veckor kvar, sedan kommer det vara solnedgång lagom tills...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 679
Senast: Therese1988
·
Hundhälsa Velade lite innan, om jag skulle skapa ny tråd eller skriva i valp-22 men ja, nu är vi här :D Wilson, hanhund, snart 9 månader, jack...
Svar
9
· Visningar
929
Senast: Bulldoozer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp