Kattbilder #4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tänkte jag skulle försöka fota en fin bild på alla tre katterna... det svåra i den uppgiften borde vara att få ungkatten Sheldon och kattungen Lovvika att sitta still... men nepp, det var inga problem, men att få Lycko att orka sitta UPP, är halvt omöjligt 😂.
 

Bifogade filer

  • 5064276C-3921-4DB3-A356-D35A1EF016E2.jpeg
    5064276C-3921-4DB3-A356-D35A1EF016E2.jpeg
    310,6 KB · Visningar: 73
Jag tänkte jag skulle försöka fota en fin bild på alla tre katterna... det svåra i den uppgiften borde vara att få ungkatten Sheldon och kattungen Lovvika att sitta still... men nepp, det var inga problem, men att få Lycko att orka sitta UPP, är halvt omöjligt 😂.
Jag dör söttdöden :love:
 
Älva och jag körde lite bus tidigare i eftermiddags. Hon är svår att fota med mobilkameran, för hon blir för det allra mesta väldigt suddig. :p

Här gör hon sig redo för att rusa upp för klösträdet...
8vr5W8N.png


Närbild...
vePaQ2K.png


Hon är som sagt väldigt svår att fota i rörelse med mobilkameran, men hon var rar nog att vara stilla i ett par ögonblick.
OYUaDIv.png


Här förbereder hon återigen för en attack...
y6Y5W80.png


Hon fortsätter att bjuda på sina svanskringlor.
d2g6buR.png


Ibland ger hon även sken av att vara en lugn och harmonisk katt.
YW3iuLG.jpg


Älskade lilla kisemis! :love:
 
Älva och jag körde lite bus tidigare i eftermiddags. Hon är svår att fota med mobilkameran, för hon blir för det allra mesta väldigt suddig. :p

Här gör hon sig redo för att rusa upp för klösträdet...
8vr5W8N.png


Närbild...
vePaQ2K.png


Hon är som sagt väldigt svår att fota i rörelse med mobilkameran, men hon var rar nog att vara stilla i ett par ögonblick.
OYUaDIv.png


Här förbereder hon återigen för en attack...
y6Y5W80.png


Hon fortsätter att bjuda på sina svanskringlor.
d2g6buR.png


Ibland ger hon även sken av att vara en lugn och harmonisk katt.
YW3iuLG.jpg


Älskade lilla kisemis! :love:

Tar åt mig äran för uttrycket ”svanskringla” 😎😇😂

Skämt åsido : Älva är min favorit 💕 Så otroligt personlig, och hennes ögon och ansikte är unikt - så fin !
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
55 56 57
Svar
1 138
· Visningar
42 580
Övr. Hund Jag måste köpa ny bil (haft förmånsbil och ska nu byta jobb) och vet inte riktigt vad jag ska ha. Just nu har vi tre fyrbenta, jag har...
Svar
0
· Visningar
281
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Klockan är inte ens 22, och det är kolsvart ute. Jag insåg att det bara är två veckor kvar, sedan kommer det vara solnedgång lagom tills...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 667
Senast: Therese1988
·
Hundhälsa Velade lite innan, om jag skulle skapa ny tråd eller skriva i valp-22 men ja, nu är vi här :D Wilson, hanhund, snart 9 månader, jack...
Svar
9
· Visningar
925
Senast: Bulldoozer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2023 -den andra
  • Hundrädda

Hästrelaterat

  • Ridskoleryttare
  • Annonsera mera VII
  • Magsår eller kolik?

Omröstningar

Tillbaka
Upp