Kattbilder #4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vad är det för belöning du ger dem som verkar funka så bra? De godisar jag tänker på behöver katten liksom stanna upp och tugga på, men Lovikka verkar slicka i sig något?

Det är flytande godis (fast inte så onyttigt som det låter, innehåller lite nyttigheter också). Är avlånga smala förpackningar (som säljs i kartong). Alla mina älskar det. Och väldigt bra vid just inlärning av nya saker (använder även vid rehab/stretch av seniorkatten), just för belöningen blir rätt utan att bryta det man gör (om de Inter trasslar in såsen i sin krage och måste tvätta den... 😂).

Även bra att dränka tabletter i för kräsna katter som vägrar avmaskning/medicin /vitamintabletter.

Eller på resa/utställning om man vill vara säker på att få i katten lite extra vätska och energi om de är dåliga på att äta/dricka.
 
Det är flytande godis (fast inte så onyttigt som det låter, innehåller lite nyttigheter också). Är avlånga smala förpackningar (som säljs i kartong). Alla mina älskar det. Och väldigt bra vid just inlärning av nya saker (använder även vid rehab/stretch av seniorkatten), just för belöningen blir rätt utan att bryta det man gör (om de Inter trasslar in såsen i sin krage och måste tvätta den... 😂).

Även bra att dränka tabletter i för kräsna katter som vägrar avmaskning/medicin /vitamintabletter.

Eller på resa/utställning om man vill vara säker på att få i katten lite extra vätska och energi om de är dåliga på att äta/dricka.
Åh de som är rosa? :idea: Jag som hade lite för mig att de var onyttiga ... vet inte varför, för nu när du säger det så låter det som ett bra sätt att få i dem lite vätska också.
 
34030

Eftersom vi toppat +30 grader idag fick CaffeKatten ett staket runt sin kaninbur så han kan vara lite rörligare ute i skuggan. Som tur är försvinner solen från baksidan av huset redan vid niosnåret på morgonen så här bak har han det drägligt.
 
Åh de som är rosa? :idea: Jag som hade lite för mig att de var onyttiga ... vet inte varför, för nu när du säger det så låter det som ett bra sätt att få i dem lite vätska också.
Japp, och sett fler märken tagit efter konceptet.
Kan dock erkänna att jag inte läst innehåller jättenoga, men seniorkatten (som iof bara är 7...) vill jag ha i extra vitaminer/omega3 och detta är det enda vitamin/godis hon äter. De andra katterna får också, är ju inte så att de får en hel om dagen, trycker ju ut nån droppe/några droppar per giva bara. Så går kanske åt max en femtedel, kanske en åttondel för ett träningspass.
Och inte varje dag.

Säger jag efter att ha hällt på godissås på mjukmaten bara för att kräsen madam blockvägrade slicka i dig såsen på mjukmaten (bitarna går ju definitivt inte äta...) efter hon sett mig förgifta maten (1cm vitaminpasta gömd i en stor skål mjukmat). Hon vägrade ens titta på maten...
Då måste hon ha lite godissås på för att ens smaka på maten.

Mvh / curlad matte eller bara crazycatlady
 
Agility och bad i sjöar... Nä du, det där går jag inte på något mera - det där är en hund! Har du missat att det här är en tråd för katter? :cautious:

:p

Haha, jag har ju iof inga papper på honom 🙈 (skjut mig inte), så han är ju ingen birma, men inte så typisk huskatt heller, så brukar säga att han är en birmansk terrier. Eller jag menar, Lycko säger att han är en birmansk terrier.
Vi gömmer oss bakom våra solbrillor vid
0B694E63-CDB3-40BB-8F53-D832CC361791.jpeg
vårat tält så får andra tro och tycka vad dom vill 😂🤪😍.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
60 61 62
Svar
1 228
· Visningar
45 402
Senast: Scandi
·
Övr. Hund Jag måste köpa ny bil (haft förmånsbil och ska nu byta jobb) och vet inte riktigt vad jag ska ha. Just nu har vi tre fyrbenta, jag har...
Svar
0
· Visningar
289
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Klockan är inte ens 22, och det är kolsvart ute. Jag insåg att det bara är två veckor kvar, sedan kommer det vara solnedgång lagom tills...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 699
Senast: Therese1988
·
Hundhälsa Velade lite innan, om jag skulle skapa ny tråd eller skriva i valp-22 men ja, nu är vi här :D Wilson, hanhund, snart 9 månader, jack...
Svar
9
· Visningar
936
Senast: Bulldoozer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Katter och spädbarn
  • Hundhantering

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp