Kattbilder #4

Status
Stängd för vidare inlägg.
I dag är det Linus födelsedag.
67581260_2550065668379233_257177487723724800_n.jpg
 
Haha, jag har ju iof inga papper på honom 🙈 (skjut mig inte), så han är ju ingen birma, men inte så typisk huskatt heller, så brukar säga att han är en birmansk terrier. Eller jag menar, Lycko säger att han är en birmansk terrier.
Vi gömmer oss bakom våra solbrillor vid Visa bifogad fil 34190vårat tält så får andra tro och tycka vad dom vill 😂🤪😍.
Det finns nog någon släkting där som har en hemlig skamlig natt tumlande runt i halmen med en hund bakom sig. :cautious:
En terrier eventuellt? 🤔

(Jag såg just det lilla tältet! :rofl::rofl::love::love::love:)
 
@Asko alla mina katter har haft överenskommelse med mig att man är inte på diskbänken, köksbord osv . Det har gått lätt att uppfostra alla jag haft med det med enkel konsekvent fy och nej utan drama utan bara konsekvent - även de som kommit som redan haft en vana att konsekvent haft diskbänken /köksbordet som vana helt ogenerat.

Sen har alla och jag haft tysta överenskommelsen att ”det man inte ser/vet mår ingen dåligt av”. Har funkat på alla katter jag haft . Men det händer ju såklart att de glömmer sig och då skrattar man ju och fotar typ innan onda ögat får dem att komma ihåg sig 😂
 
@Asko alla mina katter har haft överenskommelse med mig att man är inte på diskbänken, köksbord osv . Det har gått lätt att uppfostra alla jag haft med det med enkel konsekvent fy och nej utan drama utan bara konsekvent - även de som kommit som redan haft en vana att konsekvent haft diskbänken /köksbordet som vana helt ogenerat.

Sen har alla och jag haft tysta överenskommelsen att ”det man inte ser/vet mår ingen dåligt av”. Har funkat på alla katter jag haft . Men det händer ju såklart att de glömmer sig och då skrattar man ju och fotar typ innan onda ögat får dem att komma ihåg sig 😂
Som tur är så har Alice inte ens kommit på tanken att hoppa upp på diskbänken :D:rofl:
 
Som tur är så har Alice inte ens kommit på tanken att hoppa upp på diskbänken :D:rofl:

Jag utfodrar Lina på diskbänken :angel: Hon hoppar upp på bänkskivan i andra änden och går över spisen till diskbänken. Man tycker hon borde ta kortaste och bästa vägen där man inte riskerar att bränna tassarna...
 
Jag utfodrar Lina på diskbänken :angel: Hon hoppar upp på bänkskivan i andra änden och går över spisen till diskbänken. Man tycker hon borde ta kortaste och bästa vägen där man inte riskerar att bränna tassarna...
Just därför har jag lovat mig själv att aldrig utfodra katter på bänken, just pga spisen :nailbiting: Hon har inte råkat ut för det än?
 
Just därför har jag lovat mig själv att aldrig utfodra katter på bänken, just pga spisen :nailbiting: Hon har inte råkat ut för det än?

Jag måste, så Tuva inte kommer åt maten (hon kan inte hoppa så högt). Lina har gått över plattorna när de var lite varma, inte så varma att det brände men tillräckligt för att vara obehagligt. Men vad lärde hon sig av det? :meh:
 
Jag måste, så Tuva inte kommer åt maten (hon kan inte hoppa så högt). Lina har gått över plattorna när de var lite varma, inte så varma att det brände men tillräckligt för att vara obehagligt. Men vad lärde hon sig av det? :meh:
🙈
Jag antar att du tyvärr inte har plats för en slags bänk/skänk någon annanstans.
Katter :grin: smarta när vi inte behöver det och dumma när vi behöver det :p
 
🙈
Jag antar att du tyvärr inte har plats för en slags bänk/skänk någon annanstans.
Katter :grin: smarta när vi inte behöver det och dumma när vi behöver det :p

Nä tyvärr inte :( hade tänkt sätta en hylla ovanför tuvas matskålm men då får inte köksbordet plats..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
60 61 62
Svar
1 226
· Visningar
45 300
Övr. Hund Jag måste köpa ny bil (haft förmånsbil och ska nu byta jobb) och vet inte riktigt vad jag ska ha. Just nu har vi tre fyrbenta, jag har...
Svar
0
· Visningar
288
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Klockan är inte ens 22, och det är kolsvart ute. Jag insåg att det bara är två veckor kvar, sedan kommer det vara solnedgång lagom tills...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 699
Senast: Therese1988
·
Hundhälsa Velade lite innan, om jag skulle skapa ny tråd eller skriva i valp-22 men ja, nu är vi här :D Wilson, hanhund, snart 9 månader, jack...
Svar
9
· Visningar
935
Senast: Bulldoozer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp