Kattbilder #4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hon är här! Hon har lugnt inspekterat huset. Ätit massor, lekt och till slut var soffan skön.
D5C62A33-9423-49DD-8676-D07C0916AD68.jpeg
 
27047

En bild som kanske förklarar mer hur nära hon ligger. Bilden i förra inlägget tog jag alltså med mobilen alldeles intill min näsa. Så hon täcker typ minst 50% av mitt synfält :rofl:
Tur att hon tycker att det räcker bra med stunder bara och inte hela kvällen på samma ställe 😅
 
Vi är på besök/miljöträning i familjens hus då de är bortresta och utifrån det var det bra tillfälle att introducera kissarna till huset de kommer vara i ibland när jag är bortrest . Nu är vi här några dagar själva både jag och småkillarna.

De har tagit det med stor trygghet och bravur 💕

Bild på Svante som tycker det är spännande med brasan i vardagsrummet 💕
 

Bifogade filer

  • C0B66A32-1F68-4454-9EBA-3A16CB9BAF08.jpeg
    C0B66A32-1F68-4454-9EBA-3A16CB9BAF08.jpeg
    202,6 KB · Visningar: 34
Nu är vi hemma hos oss igen efter miljöträningsdagarna med transport och nytt hus, och jag är så stolt över de duktiga småkillarna 💜

De blev trygga i huset snabbt och redan nästa morgon var de busiga och drog upp och nedför trappan hela tiden, samt De hade under natten pysslat med några tidningar, och Svante hade även pysslat med min mammas fårskinn (han älskar fårskinn som jag visat film på tidigare) 😇😂

Jättesnälla och enkla att lasta in i burarna nu när vi skulle hem .Svante satt kvar och väntade vid sin när jag tagit Olof in i hans 😅

De var jätteglada att komma hem också och precis som vanligt inte stressade eller otrygga alls efter äventyrsresan. Fem minuter in under sängen men sen var allt som vanligt 💕

De har sovit som stockar några timmar sen - utfläkta på olika ställen framför elementen där de gillar att sova. Det tar nog på dem med så mycket under helgen de haft 🐱💜
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
60 61 62
Svar
1 236
· Visningar
45 713
Övr. Hund Jag måste köpa ny bil (haft förmånsbil och ska nu byta jobb) och vet inte riktigt vad jag ska ha. Just nu har vi tre fyrbenta, jag har...
Svar
0
· Visningar
290
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Klockan är inte ens 22, och det är kolsvart ute. Jag insåg att det bara är två veckor kvar, sedan kommer det vara solnedgång lagom tills...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 701
Senast: Therese1988
·
Hundhälsa Velade lite innan, om jag skulle skapa ny tråd eller skriva i valp-22 men ja, nu är vi här :D Wilson, hanhund, snart 9 månader, jack...
Svar
9
· Visningar
936
Senast: Bulldoozer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp