Kattbilder #6

Prydnadskatter. 😄💕

CF2774A4-835E-4F74-91CA-79E65AD70C7B.jpeg
 
HjÀlp? Det syns ju tydligt att det dÀr Àr arbetsledaren :D
Sant! :laugh: Han Àr sÄ rolig, om jag ligger och slappar i soffan kommer han och kör upp mig (bokstavligt talat med tÀnder och klor) om han tycker att jag legat still för lÀnge. SÄ fort jag börjar sysselsÀtta mig med nÄgot han tycker Àr spÀnnande blir han jÀttenöjd och sÀtter sig gÀrna bredvid och tittar pÄ. Han Àr vÀrre Àn min chef :cautious:
 
Hur lyckas du skiljas frĂ„n sĂ„nna hĂ€r godbitar? Jag hade aldrig kunnat göra mig av med dom, och dĂ€rmed suttit med en jĂ€tteflock ganska omgĂ„ende 😅

Det Àr attans svÄrt men vi kommer behÄlla 3 flickor frÄn de kullar vi har nu och kanske en av pojkarna.
Det Àr faktiskt vÀrre att skiljas frÄn de vuxna, en av vÄra vuxna som var tilltÀnkt avelshona fick kastreras och sÀljas, DET gjorde ont pÄ riktigt
 

Liknande trÄdar

  • Artikel
Dagbok VĂ€lkommen lilla Vibys Amaranthe 😍
Svar
5
· Visningar
499
Senast: Lyan
·
IT & mobiler PÄ nyhetsmorgon i morse var det ett inslag om vett och etikett i gruppchattar. Nu var det rÀtt humoristiskt, men det fick mig att tÀnka...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 119
Senast: Sryoqwe
·
Övr. Katt Vi fortsĂ€tter dela bilder pĂ„ de finaste vi har! đŸ˜»đŸˆâ€âŹ›
64 65 66
Svar
1 319
· Visningar
78 526
Senast: Caoimhe
·
KlÀder & Bli fin Ramlade över en undersökning dÀr man rekommenderar att kasta "gamla" trosor redan efter 6 mÄnader? Kan "undersökningen" vara sponsrad av...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 886
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp