Sv: kattsand

Jag använder någon som heter "Miss Cat" som jag köper på ICA (röd/gul säck, ca 80 kr för en stor säck som räcker kanske 2-3 månader beroende på om katterna är ute mycket eller lite).

Tycker den är helt okej, klumpar inte med katterna gillar den (ena är lite kräsen :p). Har lådorna i ett rum som inte används så mycket så lukten spelar ingen roll. Rengör man varje dag så blir det aldrig påträngande.
 
Sv: kattsand

Hej jag är jättekänslig för kattlådelukt, jag tycker det är skitäckligt att komma hem till folk där den där unkna lukten slår emot en i dörren.
Jag tycker de vita kristallerna är absolut bäst, finns olika märken. Luktar noll från lådan. Ever clean, klumbildande sand funkar också och är inte lika dyr.
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 382
Skola & Jobb på förhand förlåt o varning för långt inlägg -- behöver så skriva av mig... vill även börja med o förtydliga jag vet jag Har mkt o vara...
2
Svar
28
· Visningar
4 343
Senast: Trissa
·
Katthälsa Min 16 åriga katt bor hos mina föräldrar. Hon blir alltid lite depp dom första dagarna dom åker utomlands. Så jag trodde det den här ggn...
2
Svar
32
· Visningar
2 535
Hundavel & Ras Nu är det drygt ett år sedan min finvoffa gick bort, 13,5 år gammal. Det är inte dags att skaffa ny hund riktigt än, utan vi har sagt...
2
Svar
27
· Visningar
3 499
Senast: Killaloe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp